Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 er det noen fra BI nydalen i oslo her? akkurat blitt gravid.. ikke planlagt..termin ved juletider..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Jeg studerer også på BI Nydalen. Jeg er ikke gravid (tror jeg), men er inne i første prøveperiode! Går det som jeg håper skal jeg ha barn i januar/februar/mars...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 så bra.. hvor gammel er du? hvilken "klasse" går du i da? jeg er 23 og går i andre klasse..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Jeg er 24 år og går i 1.klasse på master (el. da "4-klasse")
MammanTilTobias Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 jeg gikk på BI i oslo Bytta til sandefjord siden jeg er derfra og skal ha baby i august
Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 Jeg går BI Nydalen. Har termin i beg av november (tror jeg, har ikke vært på UL enda). Har vært så dårlig i 3 mnd nå, gruer meg fælt til eksamen. Hvordan er din form? Fortsetter du til høsten? Jeg kommer til å gjøre det, så ser jeg om jeg får tatt noen eksamner..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 jeg har selv vært veldig kvalm, trøtt, svimmel og hodepine:p så jeg ser ikke så veldig frem til eksamen selv.. hvor gammel er du?
sol*S-K Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er 26, og går 1. året. Skal du fortsette til høsten? Alle sier at kvalme og sånn skal gi seg iløpet av uke 12, er i uke 13 nå og ligger fortsatt på sofaen... Mange viktige forelesninger nå frem til eksamen, men kvalmen tvinger meg til å holde sofaen. Rimelig lei!!! Hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå