Gå til innhold

Verker i magen !

Bratsj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei - der var du! Jeg merker murringene til og fra. Når jeg er på jobb merker jeg dette mer enn når jeg er hjemme. Da jeg gikk med førstemann husker jeg at jeg hadde mer eller mindre konstante mensmurringer de tre første månedene. Ikke noe gøy, men det gikk bra. Personlig tror jeg at det ikke nødvendigvis er noe dårlig tegn om du har murringer. Når jeg tenker tilbake på SA\en min, så hadde jeg i løpet av de 7-8 ukene ingen murringer overhodet! Det gikk jo ikke bra. Denne gangen har jeg murringer i mye større grad, og velger å tolke dette positivt.

Men du, jeg misforsto deg visst; jeg trodde det var forrige fredag du skulle på ul, men ser av et annet innlegg at det er nå førstkommende.

Lykke til!

Jeg har gått over i uke 11 nå(dvs 10+0) og de siste ukene har jeg også hatt veldige smerter i underlivet.Var redd for at jeg også denne gangen skulle miste,fikk en UL og det viste seg at alt var bare fint.Legen mente det var livmoren som vokste å gå meg de smerterene.Han mente at det kom til å bli baby denne gangen.Så nå går vi bare å gleder oss til å bli foreldre.

Tusen takk for innspill damer - det var godt å høre at det er "normalt" :-)

Jeg velger da å tolke det som et godt tegn.

Gleder meg som besatt til fredag og UL, for kan nesten ikke tro det kan være sant, at vi er gravide....

Vi har ikke turt å slippe ut så mye som et mini-jubelrop enda, i tilfelle....så på fredag morgen blir det enten helt fantastisk deilig med feiring og det hele, eller rett på sykehuset - snakk om himmel eller helvete...

Ha en fortsatt fin dag, alle sammen !

Annonse

Hei ønsker-seg-to - har spire!

Langt nick forresten...

At alle svangerskap er forskjellige, derom råder ingen tvil..

Du er redd for å miste din spire p.g.a. ingen symptom, eller "rare" symptom. Jeg ville gjerne gitt bort (til høyre og venstre...) mine symptom, fordi de gjør hverdagen min til tider uutholdelig.

De siste dagene har jeg vært konstant kvalm. Jeg ser med skrekk og gru på den la-ange tiden vi har forran oss, frem til desember...(brått ble jeg kastet tilbake i samme situasjon, som jeg var i for 5 år siden, gravid med dattra).

Tok kontakt med en akupunktør i dag og fikk time allerede ikveld. Spørsmålet er bare om jeg kommer meg dit...Men det er lov å håpe!

Med håpet kommer vi langt!

Lykke til videre!

Å stakkars stakkars deg, jeg er full av sympati for alle medsøstre som er kvalme - jeg tror rett og slett jeg hadde løpt og sykemeldt meg dersom jeg hadde vært en av dere (kan jo enda komme kvalme da..) Det er grusomt å gå og være kvalm !

Jeg håper du får god hjelp i akupunkturen, krysser fingrene for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...