solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. april 2006 #1 Del Skrevet 24. april 2006 Hvordan ligger barnat deres til brystet - og hvordan tar dei brystet? LillePia ligger å vrir og leker mens hu spiser. Noe som gjør at hu slipper/mister brystet en del ganger. Og så tar hu det igjen, men da tar hu det ikke skikkelig og det river og det gjør vondt for hver gang hun suger. Så må eg rette på hu og til slutt så vil hu ikke mer og "hopper" av fanget. Ja det er ikke en baby som blir ammet mer nei - Var hos min søster i går - hun ammer sin sønn på 5 dager og eg ammer LillePia på snart 13 mnd, VELDIG forskjel. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 24. april 2006 #2 Del Skrevet 24. april 2006 Hei,- går det bra Pia? Her er det det samme som hos deg. Blir mye leking og hun drar i brystvorta...au... I femtida i natt fikk hun pupp, da var det ikke noe tull, da spiste hun, men sånn på dagen blir det mye tull. Ingen babyer lengre, men veldig kos å amme likevel (når det funker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 24. april 2006 #3 Del Skrevet 24. april 2006 Hei! Antonio har funnet ut at han liker å sitte når han skal ame.. Så uansett om jeg legger han ned, så setter han seg opp igjen. Enten det eller ligger henslegt med bena pekene nedover. Har ogsp hendt et par ganger at han går bort og finner frem selv, dvs han står da og ammer! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. april 2006 For noen ganger så gjør det skikkelig vondt, men det kommer liksom fra inni brystet. Bak brystvorta liksom. Da bare må eg få henne bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 Her ammes det i all verdens stillinger. Begynner liggende, men så reiser han seg og står i en slags A, noen ganger ligger han i armkroken min eller på magen på fanget til han "siger" ned på gulvet.. Blir litt sliting i puppen ja. Men mister han den "hjelper" jeg han så han får skikkelig tak. Tennene gnager litt etter en stund. Men det går helt greit, så vi koser oss med ammingen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 24. april 2006 #6 Del Skrevet 24. april 2006 Her går det også i alle mulige slags stillinger. Problemet er at hvis han registrerer den minste lyd eller bevegelse i nærheten, slipper han puppen for å se hva som skjer, og da er han helt uinteressert i å ta den igjen. Puppen er rett og slett ikke særlig spennende lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokie m/ nr 3. Skrevet 25. april 2006 #7 Del Skrevet 25. april 2006 Småen her ligg kurr stille og eter... Akkurat som ein baby ;-) Hjelper litt meir til no. Trur han tykkje det er kjempe koseleg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #8 Del Skrevet 25. april 2006 Her ligger småtten som da`n var baby. Pupp er kosetid her og ofte s sovner`n da, for øynene blir så tunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå