Gå til innhold

Oktober: Privat ul i Tønsberg


m vestfold

Anbefalte innlegg

 

Jeg lurer på om noen av dere har vært på privat ul i Tønsbergområdet? Gjerne på 3D.

Hvor var dere?

Hva kostet det?

 

Er det lettere å se kjønn ved 3D ul?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg veit er at de har 3D på Danholmen, bak Badeland på Nøtterøy.

Vet at han ene heter Geir A. Tveit (håper jeg husker navnet riktig)... Han driver sammen med kona si tror jeg. Husker ikke navnet på henne.

Tror de annonserer i Tønsberg Blad ganske ofte.

Jeg var der for 2 år siden på vanlig UL. Har tenkt meg dit denne gangen også på 3D. Kommer nok til vente til jeg er mellom 20 og 25 uker på vei. Vet ikke om det er noe lettere å se kjønnet på 3D jeg. Kan jo hende da. De få bildene jeg har sett, ser mye klarere ut enn vanlig UL.

Aner ikke hvor mye det koster. Skulle gjerne visst det jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Nøtterøy ultralydinstitutt(bak Badeland) har de 3D, etter hva jeg har lest koster det der 650 kr. Har ikke vært der selv enda, men har tenkt meg en tur dit. Skal ringe å høre når det er best, skal visst ikke være for tidlig og ikke for sent. 33 40 75 83 er telefonnummeret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der - på tidlig ul i 12. uke. skal på ordinær ul torsdag, men kommer sikkert til å gå en gang til på nøtterøy, hvis de ikke er sikre på kjønn. Jeg er veldig nysgjerrig. De er veldig flinke på Nøtterøy. Mye proffere på ul enn på sykehuset. Og 3D er morsomt. Inkl i prisen får du DVD med hjem med opptak av alt du har sett. Verdt prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...