Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd, og hva slags prevensjon gikk dere på før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi er i vår første pp, og har ikke brukt prevansjon på 20 mnd, Når jeg sluttet på p-piller for å prøve på førstemann. (førstemann klaffet på førtse forsøk, så blir spennende å se hvor lenge vi må holde på nå. Forhåpentligvis ikke for lenge. Jeg har ikm i uke 19, så får se da.)

Jeg slutta på p-piller for et år siden, gikk da på diane. Brukte ikke noe prevensjon etter det, var bare litt forsiktig. Begynte seriøs prøving i desember og ble gravid i 2 pp. Men mista i februar, så nå er jeg i 2 pp etter SA. IKM i uke 18 =)

Annonse

Gikk på Synfase p-piller i 10 år med noe opphold i mellom. Sluttet igjen for å prøve "se hva som skjer" metoden :-) Hadde en mens og der satt sønnen vår.

Begynte med synfase igjen 9 uker etter fødselen, sluttet igjen 1 1/5 år senere og er i min 19 pp nå.

Vi har prøvd sånn ca siden årsskiftet, men har hoppa av i svingen en stund før det. hehe....

Har tidligere gått på yasmin-pillen, Trionetta og en annen pille jeg ikke husker navnet på (bodde i hellas en stund så da brukte jeg noen piller jeg kjøpte på apoteket der)

brukte p-piller i 7 år, så tok det 5pp før jeg ble gravid første gang, mista. Har prøvd i 13pp nå, fremdeles ikke gravid... tror ikke d har noe med p-piller å gjøre da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...