Gå til innhold

jeg vil at samboer bytter jobb, men han vil ikke

Anbefalte innlegg

for et par år siden gikk han over til å jobbe i et lite familedrevet bilfirma der det er bare 5 annsatte. de ha åpent hver dag fra 7-18 og lørdager fra 10-15. samboer jobber MYE for at det skal gå rundt. og nå er det høysesong. samboer jobber opp til 10 timer hver dag. dessuten må han jobbe alle innklemte dager nå fremover, slik at vi ikke kan reise bort over lengre tid disse helgene.

jeg er student og har nå bare 1 mnd til eksamen. må altså lese en del dersom jeg skal greie dette. vi har to jenter på og begge går i bhg heldigvis, men sånn som i dag er hun minste syk og da er det liksom helt selfølgelig at jeg skal være hjemme, at jeg skal ta henne med til legen osv. selv om jeg skulle ha lest.

det finnes ingen rom for at han er hjemme i dag. jeg kjenner at alt dreier seg om han og hans jobb egentlig. der han jobba før var det mer rom for å ta ut sykedager på ungene. det er pga lønna og fordelene at han har byttet jobb, men jeg synes det er litt slitsomt at han må jobbe så mye hele tiden.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...