Gå til innhold

Juni: Sex og sånn....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hallo jenter! Har dere kikket dere nedentil i det siste?!? Syns underlivet mitt har svulmet opp ett par hakk! Skjønner at det skal være slik, men jeg må si det ser litt snodig ut!!!

Men jeg lurer på om det er flere enn meg som har litt problemer med sexlivet om dagen? Jeg har alltid satt pris på samlivet med min mann, og jeg har aldri hatt noe å klage over! Han har alltid vært - og er fremdeles- veldig forståelsesfull og fin å ha med å gjøre! Problemet er at jeg syns det er direkte ubehagelig og nesten smertefult å ha samleie, det virker som om skjeden er for liten. Det stikker, svir og nærmest "butter i mot" når han er mer en 1/3 inne i meg. Selv om jeg er kjempekåt og er "skikkelig klar" så er det like vondt. Selvsagt kan man ha deilig sex uten at han penitrerer meg, men av og til så har man lyst til det og! Det er ikke fullt så ille om han tar meg bakfra, men jeg greier ikke å nyte det fullt ut heller...

Er det flere enn meg som har opplevd dette? Syns dette er skikkelig kjipt og jeg savner det flotte sexlivet jeg hadde for noen månder siden!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også følt det sånn hver gang vi har hatt sex, men i går prøvde vi med olje, og det var akkurat som i gamle dager :-) Hvorfor har vi ikke prøvd det før??? Nå gleder jeg meg allerede til en ny runde i kveld ;-) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det skkurat sånn. Vi har prøvd olje mange ganger, men det hjelper ikke... Stakkars snille kjæresten min... Han får just ikke mye!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres kjent ut! Jeg syns jeg ser merkelig ut nedentil! Hoven og rar! Også er det akkurat som om jeg har hovnet opp innvendig også!

Sexen blir ødelagt av at jeg er redd for at det skal gjøre vondt! Jeg er anspent og greier ikke å slappe av i det hele tatt! Selv om mannen min er veldig forsiktig og smører meg inn i alle slags oljer, så er det like ubehagelig. Dette resulterer i at vi ikke er så intime som vi pleier. Han syns sikkert ikke det er så moro å bli avvist heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...