2 herlige gutter ;-) Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 lille trollungen vår blir 1 år i dag! en så merkelig følelse synes jeg... sånn: ikke bebi lenger, men hvor har det første året blitt av egentlig?!? har jo gått så FORT!!! nå er tiden med stelleveske forbi føler jeg, hehe, hvis dere skjønner hva jeg mener! :-) jeg har er skikkelig rar dag i dag, skjønner virkelig ikke helt at jeg har en 1-åring i hus...! kjenner det ikke er så mye som skal til før det kommer en liten tåre!!! hehe!!! men, utrolig GØY!!! :-)
La Perla Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Gratulerer! Jeg synes også tiden går helt ufattelig fort. Vi må bare huske å nyte hvert sekund.
2 herlige gutter ;-) Skrevet 24. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2006 ikkesant... nyte og sette pris på hver eneste bittelille ting! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 grattis med dagen:) vi har og en som blir 1 år i dag:) Hipp hurra for begge to:)
2 herlige gutter ;-) Skrevet 24. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2006 så gøy! gratulerer til dere også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå