Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Åh, hvorfor skal kiloene legge seg på baken. Jeg har alltid hatt en såkalt kvinnekropp. Brede hofter og tynn rundt livet, men nå hater jeg virkelig at kiloene skal legge seg der jeg har nok fra før. Vil at kiloene skal på magen jeg. Beklager syting, men frustrerende med tanke på bukse og slikt..
Babykilo Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Jeg føler med deg. Jeg har fått dem på rompa, hofter, lår og legger, armer og ansikt. Ikke lekkert. Jeg har også alltid vært litt fyldig, men ikke direkte overvektig, tror jeg. Kroppen min liker fett og legger raskt på seg. Hjelper heller ikke at jeg er glad i søtt... Vi får håpe det forsvinner igjen.
Blackstar Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Jeg har lest at når du ammer, så er det fettet på rompa og lårene som forsvinner først. Kanskje en liten trøst????
Gjest Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Trøst dere med dette: Jeg er til vanlig veldig slank, men har former. (hofte/rompe, smal midje/flat mage, fyldige bryst) I følge BMI er jeg undervektig, ligger på 18 og noe. Er 170 cm, og før jeg ble gravid med nr 1 var jeg 57 kg. 82 kg var jeg et par timer før jeg fødte tre uker før tida. Jeg så ikke ut:-) Hadde overarmer som til og med sambo var sjalu på (og han er aktiv hockey spiller) ei rompe som det tok et kvarter å komme seg rundt, lår som møttes på midten osv. Ikke noe pent syn. Hadde kjempe angst for å ikke bli som jeg var, men etter ca 5 mnd, var jeg faktisk enda tynnere enn før. 54 kg, og hadde ikke trent, og ikke fokusert på sundt kosthold. Nå ser det ut som det går samme vei som sist. begynner å ligne mer og mer på ei kule, men jeg vet det forsvinner. Bruker til vanlig 26-27" i dongeribukse, men de får jeg knapt over anklene nå. men jeg hører de sier at de som trenger det mest legger på seg flest kg, og da gjerne på disse ugunstige stedene. Skal trene etter denne fødselen, og da regner jeg med å gå ned til normalvekt enda kjappere enn sist. Så bare vær tålmodig, kg forsvinner og kroppen kommer tilbake:-)
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Takke for fine svar! Vi kvinner må virkelig igjennom det vi. ) Jeg skal trene etter fødsel så håper energien min øker masse da :o/ Og at godteritrangen forsvinner!
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Hvis du har rett kvikklunsj så blir jeg fryktelig glad!!!
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 Ps: Jeg som er hovedinnlegger forresten. Vet ikke hvorfor jeg har lagt inne dette anonymt, men... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå