Gå til innhold

Hjelp meg litt, er dere søte...

Anbefalte innlegg

..... Mannen min og jeg har prøvd å bli gravide i ca 5 år uten resultat. Vi ga opp i desember 04 og har ikke gjort noen iherdige forsøk etter det. Jeg har alltid hatt fryktelig uregelmessig mens, hver annen-tredje mnd, men i fjor skjedde det noe rart. Fem ganger på rad fikk jeg mensen på nøyaktig samme dag i hver måned. Sist var i 22. februar 06. Etter det har jeg ikke hatt mensen. Og med en gang dukker selvfølgelig forventningene opp. Jeg kjenner meg kvalm, men det har jeg også vært før uten noe bebi i magen. Det kan jo være stress, pleier som oftest å være det. Jeg føler meg dessuten et par hakk varmere enn vanlig. Akkuratt som når jeg brukte pergotime.Hmmmmm???? Kanskje det er overgangsalderen som kommer, men det er vel litt tidlig, er jo bare 28 år. Men etter all herjingen med hormoner kan vel hva som helst skje????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4848460-hjelp-meg-litt-er-dere-s%C3%B8te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rutim.

Du burde springe å kjøpe deg en gravid test på apoteket,dato for siste mens er 22.02,er du gravid da så er du jo litt over 2 mnd på vei. ;)

Håper at du er det,og kommer tilbake for å drysse litt babystøv på oss andre. ;)

Få høre hvordan det går med deg.

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...