Gå til innhold

Hvilke leker er morsomme nå (21mnd)?

Anbefalte innlegg

Poden går bare rundt å kjeder seg når vi er hjemme. Ingen leker er morsomme. Ikke lego, ikke puslespill, ikke biler, ikke bøker, ikke tegne/male. Har nå tenkt å gå til innkjøp av noen nye leker, men aner ikke hva jeg skal kjøpe. Hva slags leker synes deres barn er morsomme og litt utfordrende nå? Trenger litt råd og tips. Takk :o)

Fortsetter under...

Inne er Brio-tog den store favoritten nå, i tillegg til Duplo-klosser. Puslespill er også litt moro, men det holder han nesten aldri på med alene, litt for vanskelig foreløpig.

Ellers er han glad i å være ute, med bøtte, spade og eventuelt en bil. Eller bare hjelpe til å rake eller ordne noe...

Lillegutt er 20 mnd. Han eeeelsker gravmaskiner og biler(byggmester Bob)... og bøker.

Men det beste om dagen er definitivt å være ute. Sandkassa og skogen frister mest om dagen. Og huska.

Ellers så er herme-leken morsom syns han. Hopping og rar løping. Eller å hjelpe meg å vaske huset.

Vi har kjøpt 1 leke siden jul. Jeg har pakket vekk halvparten og rulerer på det så han ikke blir så fort lei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...