mamman til flere Skrevet 24. april 2006 #1 Del Skrevet 24. april 2006 Er visst flinkere til å lage engler enn barn... Forholdet har blitt 4:1, ja ja Kommer kanskje tilbake v en senere anledning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia B Skrevet 24. april 2006 #2 Del Skrevet 24. april 2006 Uff, så trist.... Du fortjener å lykkes nå. Lykke til, håper du er snart tilbake her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavringen_74 Skrevet 24. april 2006 #3 Del Skrevet 24. april 2006 Uff så trist, jeg vet hvordan du har det. Jeg har en liten spire i magen men nå har jeg begynt å blød igjen....jeg er ikke veldig optimistisk etter at jeg mistet de to forrige. Heldigvis har jeg ei søt jente som lyser opp og får meg til å tenke positive tanker. Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke ved neste forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. april 2006 #4 Del Skrevet 24. april 2006 Nei så trist.Ønsker dere alt godt for fremtiden.Nå fortjener dere at alt går bra neste gang.Håper dere får utredning og hjelp videre.Lykke til videre! Trøste klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 uff korr trist!!! Kan ikkje si anna enn at dokker må stå på videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå