Gå til innhold

vanskelig med og bli gravid etter ma, er det vanlig eller er det noe galt med meg?

blomster piga :o)

Anbefalte innlegg

hei. jeg hadde ma med utskrapning i oktober. og jeg har enda ikke blitt gravid selv om vi har brukt el tester hver måned. er det noe som er galt eller er det vanskelig og bli gravid etter ma? er det noen som har opplevd det samme? jeg skulle så gjerne vært gravid igjen nå. i går var termindatoen min og det er så utrolig trist og tenke på...

Fortsetter under...

Hei.. jeg hadde en ma i sept, og er heller ikke blitt gravid enda.. Her forsvant el også.. Så nå har jeg prøvd pergo, uten hell.. Men kan gå litt tid da.. Får bare smøre oss med enda mer tålmodighet...

Hadde termindato 14 april, det var ingen morsom dag nei..

Lykke til!!

Samme med meg, hadde ma i november med termin nå i april. Ennå ikke lyktes. Kjenner at en blir litt redd for at noe er blitt galt etterpå ja, men får vel bare smøre seg med tålmodighet. Har vært en tung måned nå rundt termindato, så skjønner godt hvordan du/dere har det. Vi får satse på at det blir vår tur snart alle tre :-) Lykke til både til deg og Vibeke.

Hei.

Jeg hadde MA med SA tidlig i november, og ble ganske raskt gravid igjen (februar). Det gikk imidlertid glat denne gangen også, og skal ha utskrapning i morgen.

Etter det jeg har forstått fra hva jeg har lest andre steder, er det noen som mener at det er lettere å bli gravid igjen om man har SA, for da har kroppen "ordnet opp selv", i motsetning til utskrapning; da kan visst kroppen bruke lenger tid på å stabilisere seg.

Om det stemmer, vet jeg ikke, men syns nå på et vis at det kan høres litt logisk ut. Kanskje derfor en del leger også sier at det er best om man aborterer naturlig etter MA?

Fikk anbefalt å vente 2-3 mnd med å prøve igjen denne gangen, men det kommer jo også helt an på hvor fort kroppen stabiliserer seg.

Jeg skulle hatt termin om 1 drøy mnd for min første graviditet.

Sender litt babystøv din vei!

Hei jenter.

Jeg har også strevd med å bli gravid igjen etter MA for over 1,5 år siden. Kroppen har vært veldig "rar" etter dette, mye vondt rundt menstider osv. Homeopaten min mener systemet må få tid til å komme seg i gjenge igjen etter påkjenningen MA-en var. Så det går sakte, men forhåpentligvis - sikkert rette veien.

Noen andre som har erfaring med naturmidler??

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...