Gå til innhold

Shopping når baby er syk?

Anbefalte innlegg

Sambo har fri idag, og vi har planlagt lenge at denne dagen skal brukes til shopping. Ny sofa, Ikea, osv. osv. Ungene skal være med.

Nå er baby på 5 mnd. syk. Han hoster og har rennende nese. Litt slim i halsen når han sover....

Uff...joda denne shoppingen kan gjøres en annen dag, om 4 uker, sambo jobber mye.

Men har jo sååååå lyst da. Men ungene først selvsagt.

Dumt spørsmål....men hva skal vi gjøre?

Andre som reiser på shopping med syke barn?

Kjøpesentre osv. er vel rene bakteriafloraen....?!?!?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4848024-shopping-n%C3%A5r-baby-er-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker å se an almenntilstanden. Det hender hun er i fin form (smiler og leker osv) selv om hun har (litt) feber og er småsyk. Men dersom hun skriker og er veldig sutrete, så orker jeg ikke. Da tror jeg både barn og mor har det best hjemme :)

Sitter selv å vurderer hva vi skal finne på i dag. Hun er forkjøla, har stygg hoste og er litt varm (ikke feber enda). Men smiler og er i fin form ellers... Ikke lett dette :)

Men han hoster en del da.....

Synes i tillegg det blir pinlig på ikea når jeg har med meg en unge som ligger og hoster i den liggestolen på trillevognene. Folk kommer sikkert til å tenke-herregud, ta med en syk unge ut... ja ja.

Får tenke oss litt om. Almenntilstanden er topp den, men med stygg hoste, rennende nese og så sover han ikke sånn supert om natten pga. hosting...

Annonse

jepp... har vært hos lege hele vinteren.. men ikke noe å få gjort med denne hosten...

du føler jo på det selv... er han sutrete hadde jeg blitt hjemme... men er han blid og smiler osv ser jeg ikke noe i veien med at du tar han med ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...