Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg ringt ullevål og fått overtidskontroll nå på fredag. Hun kunne ikke love meg å bli satt igang da, men anbefalte meg å ta med det viktigste. Jeg håper så veldig å komme igang av meg selv før det. 1 uke over termindato idag (+2 dgr på menstermin som nok er nokså riktig).

Er det noen flere igjen med termin fra midten av april som ikke har født enda? Føler meg litt alene og forlatt jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4847933-overtidskontroll-2804/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei My.

Helt forlatt er du ikke skjønner du. Jeg hadde termin 15.04 og har ikke født ennå. Så at LilleA var i full gang i natt, får håpe at hun er ferdig nå. Jeg er temmelig dritt lei av denne tilstanden og fly forb... på kroppen min. Den driver å lurer meg hele tiden uten at ting kan utvikle seg. Har vonde kynnere med menssmerter annenhver kveld men det slutter når jeg legger meg. Det hadde vært mye bedre uten disse kynnerne for jeg tenker selvfølgelig at nå skjer det, hver eneste gang. Da var det bedre forrige gang hvor jeg ikke kjente noe som helst, men da ble jeg satt i gang da. Sukk. Hadde håpet at ting skulle skje naturlig denne gang men begynner å miste håpet ja.....

Hei murmeline! åh så fint å se at det er flere igjen sammen med meg. Vi får fortsette med å krysse fingrene for at det skal skje helt av seg selv. Det er tross alt fortsatt noen dager å gjøre det på. Når har du overtidskontroll? Ha en god dag.

Jeg har ikke fått time ennå, skal ringe legen min å høre hvordan dette fungerer her. Vet ikke om jeg må ringe sykehuset selv eller om legen ordner dette. Men jeg forlanger å få komme inn før helga for på mandag er det jo 1. mai og da tar de vel ikke inn noen. Har du ordnet dette selv eller var det legen din som ordnet dette?

Annonse

Hei igjen :-)

Jeg visste heller ikke hvordan det fungerte, men fikk vite av lilleA som har samme fødeplass som meg at hun hadde ringt sykehuset selv for å få time. Så derfor ringte jeg også imorges og ba om time der. Har lest at noen steder er det legen som gjør det. Det skader iallefall ikke å ringe sykehuset (fødepoliklinikken på ullevål) for å spørre. Jeg ville være litt tidlig ute p.g.a. at det er røddag på mandag, og tenkte som du at da tar de ikke inn noen. Ring og spør du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...