Gå til innhold

Nå blir det ikke fler pp på meg.

Anbefalte innlegg

For jeg har nemlig fått en svak strek:):):)

Følte det på meg selv om jeg fikk negativ i går og forrigår..

Ikm i dag eller den 22.Var litt usikker.

Da klaffet det med annenhver dag metoden i min 6pp.Mannen nektet å tømme seg dag fem, men ellers gjorde vi deg annenhver dag fra dag ti..

Symptomer:Melkespreng,(ammer jenta på 13 mnd litt enda,Har ikke hatt spreng på maange mnd.) Stikkinger i lysken,småkvalm og trøtt.

Sender alle masse støv...############################################################################################################################################################################

Lucky me:):):)

Fortsetter under...

Annonse

Grattis til deg, Milliondollarbaby!

Så flott med to tette da. Håper du får et suuupert svangerskap.

Suger til meg masse babystøv, for håper å følge etter deg om 10 dager!

Godt å høre at du testet positivt på IKM, selv med negativ test rett før. Greit å vite for oss testomane, at vi trenger ikke gi opp håpet med en negativ test før IKM. :o)

Kos deg masse med spira

grattis! så artig å høre om de det klaffer for. er veldig glad på dine vegne. jeg er en stor prøver, og nå denne perioden har vi og hatt sex annen hver dag. venter mensen men den er ikke kommet. er fri for tester,men det er helt greit å gå i spenning. litt godt å kjenne på kroppen hva den sier. kanskje er jeg gravid. har og vært litt kvalm i det siste,er veldig om i brystene,og har endel murring i venste side av magen. i går var det litt murring i nedre del av magen. spennende. lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...