Gå til innhold

Jeg hater typen min....han liker tynne kjenter i str 36-38...men her er jeg i str 44....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er du sammen han da?

Høres ikke noe allright ut...

Har også trodd sånn om mannen min noen ganger, men han har aldri sagt noe om andre jenter(det er jeg som er litt sjalu) og sier alltid at han elsker meg som jeg er.

Du kan være sexy for kjæresten din selv om du bruker str 44!

Men hvis du føler at han ikke liker deg som du er, hadde du vel ikke følt deg sexy selv om du hadde brukt str 36.?

Ærlig talt,kjære deg...

Jeg hadde faktisk ikke giddi å vært sammen med en sånn fyr,hva tenker han egentlig med ??

Det er klart du er sexy selvom du bruker str 44 !!

Selv bruker jeg større str enn det,og jeg får stadig høre jeg er sexy. Da jeg hadde type sa han ofte til meg hvor tiltrekkende han syns jeg var/og fortsatt er...nå er jeg singel og hører det fortsatt fra han og andre.

Var jeg deg ville jeg bare latt han seile sin egen sjø..la han oppleve ei med str 36-38,så skjønner han nok at den str ikke har så mye å si..men at det er den personen som bærer str som teller.

Hadde ikke tatt til takke med en kjæreste som bare syns jeg var flott i ansiktet...

Gi han noe å tenke på du..det er MANGE andre gutter som syns du er kjempesexy i str 44 ;)

Han høres ut som en idiot. Ingen mann som elsker sin kjære kommenterer andre jenter. Du kan enten konfrontere han med det og be han slutte å kommentere andre jenter og kun gi deg slike kommentarer, at du begynner å kommentere en menn (han der var sexy, synes ikke du også det kjære?) eller rett og slett avslutte forholdet.

Jeg tror du bare uttaler deg på en litt klumsete måte her, men om du sier at du er rar fordi du liker damer i str. 44 bedre enn de i str. 36, så sier du jo samtidig til denne dama at det er str. 36 som egentlig er normen? :) Ikke ment som kritikk, kun en liten.. observasjon.

Man har forskjellige preferanser, men jeg tror absolutt på det at det er like sårende for "tynne" personer å få slengt dritt om kroppen sin, som det er for de som er "feite". Man liker det man liker, og om andre ikke kan godta det, så vil jeg påstå at det er de andre som har problemer med å akseptere at alle ikke er like.

Og til hovedinnlegger; det er ren og skjær høflighet å ikke kommentere slikt ovenfor kjæresten sin, det er ganske så respektløst. Det kan du jo prøve å få ham til å forstå. Men du sier at du "hater ham". Når du tar i bruk så sterk språkbruk om han som er kjæresten din, så kanskje du skal tenke litt over hva du egentlig føler for ham? Kanskje du har fått nok? :) Lykke til!

Annonse

Helt riktig det var det jeg prøvde å si, men jeg sa det kanskje litt klomsete.....

For meg finnes det ingen norm, hver kvinne har sin sjarm!!

Men hvis jeg skulle velge mellom en kvinne i str. 36 eller str. 44, så hadde jeg valgt henne i str. 44!!

Men meg om det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...