Gå til innhold

nutrilett barer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar begge deler jeg, har ikke begynnt med bare nutrilett produkter enda, begynner med det i morgen..

Spiser kun nutrilett barene når jeg får sugen på noe godt eller er litt sulten og har dårlig tid (enkle og ta med) jeg klarte heller ikke de pulver greiene i begynnelsen, men jeg begynnte og blande ut pulveret i 3,5 dl vann istdenfor 2,5 også blander jeg det med en stavmixer, det ble jo fortsatt ikke noe godt, men langt i fra så vondt som tidligere...

Drikker så mye jeg klarer om gangen så drikker jeg noen slurker vann forså og drikke resten, funker greit her, men før jeg begynnte og blande med 3,5 dl vann så klarte jeg det ikke, brakk meg kjempe mye...

Men har ikke prøvd bare nutrilett barene, de koster jo 25 kr for 2 stk (på rema hvertfall) så blir 50 kr pr dag som igjen blir 350 kr for 7 dager, mens 15 poser med nutrilett koster bare 34,90...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4847483-nutrilett-barer/#findComment-4918436
Del på andre sider

4 Stk om dagen ?? Mener du da at du kun skal spise de barene??

Hver bar inneholder 211 kcal.. Dvs at om du kun spiser 4 iløpet av en dag vil du få i deg alt for lite kcal... Man burde uansett selvom man slanker seg ha i seg minst 1200kcal daglig... Om man ammer 1500kcal...

Om du får i deg mindre vil kroppen reagere som i en "krise" situasjon og etterhvert beholde alt av kcal som du tilfører kroppen.. Kroppen vil hamstre.. I tilegg til at forbrenningen blir satt veldig ned... Når du da begynner å spise normalt igjen vil forbrenningen fortsatt være lav og man vil som regel legge på seg alt + litt til igjen.. Fordi forbrenningen er da dårligere en i utgangspunktet før du startet på dietten...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4847483-nutrilett-barer/#findComment-4920111
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...