Gå til innhold

Da skal gutten ut med keisersnitt- grugleder meg:)

Anbefalte innlegg

Da er alle forberedelsene overstått, jeg har begynnt å faste, skal på sykehuset i morgen tidlig klokken 07.30 og ta keisersnitt...

Godt å få gutten ut nå, er spennt på om han er så stor som de tror.. Lille meg på 157 cm får ikke føde ham vaginalt.. litt leitt, ønsket meg en "normal fødsel" denne gangen, (sist ble det akutt ks etter en meeget langvarig fødsel som stoppet helt opp.) Men selvsagt, når alternativet er å risikere babyens liv og helse, og å bli ødelagt nedentil selv, så er jeg jo glad for at denne muligheten finnes:)

Har bestemt meg for at denne fødselsopplevelsen skal bli fin, og ikke noe mindre stor opplevelse enn for dem som får barnet ut på egen hånd:)

Er også spennt på hvordan det går med de andre i 24.04 klubben, blir vi flere som føder på termin?

Fortsetter under...

OOOooooooooooooops...nå ble jeg litt nervøs.. Jeg er kun 1,60 selv - er det da større fare for at man må ta keisersnitt? spesielt hvis babyen er stor? jeg har "normal" vekt, men spiser mye mat...Kanskje han blir for stor til at jeg kan føde den vaginal?eller...? huff, kan lite om dette jeg..

Uansett, lykke til imorgen!!:)

Åååååååå.. så spennde da,,

Så imora tidlig er du nybakt mamma... så artig da,,

Ja klart du får en fin opplevelse, hver fødsel er unik,, og vakker

Lykke til.. Dette går så bra ja

Få hør hvordan fødslen osv gikk, når du kommer til hektene dine igjen og har tid og orker................... Imellom tiden kos dere kjempe mye,, missuner deg ja,, går å venter å venter jeg på min lille prins...

termin 28 mai.............................. Blir mitt 3 barn.... har ei på 4 og ei på 6 år,, så her kan det bli liv ja,hehe,,

må legge meg nå, ska opp tidlig til legen imora

Lykke til da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...