Gå til innhold

Ønsker svar fra røykerne på dette:

Anbefalte innlegg

Ville dere synes det var greit å blåse røyken i ansiktet på den nyfødte babyen deres mens han/hun lå og sov i sengen sin? Eller mens han/hun lå ved puppen? Ville dere blåst røyken i ansiktet på et barn generelt?

Regner med at svaret er nei. Hvordan kan dere da isåfall forsvare dype magadrag mens ungen er inne i dere, uten mulighet til å komme seg unna?

P.S. De som har sluttet/holder på å slutte behøver ikke svare på dette spørsmålet.

Fortsetter under...

Er jo ikke slik da at beibien i magen lever i en røykboble,røyken går i lungene på mor og ikke rundt i hele kroppen,som at hvis jeg skar av meg armen så ville det ryke ut av hullet...stoffene får den i seg ja,men det kan jo ikke sammenlignes med og blåse røyk på noen...

Utrolig feigt at du ikke kan gi et ordentlig svar sier nå jeg. Og ikke minst at du skriver under med "anonym". Hvis jeg mener at DU er hjernedød, skulle jeg iallfall tort å stå for det med å signere for hvem jeg er.

Men du er vel en av dem som tenker "det er min kropp, jeg gjør som jeg vil."

Synes synd i DEG som mener at en som forsvarer babyer er hjernedød.

Annonse

• 4 uker senere...

Hvordan i all verden forsvarer du babyer med å komme med sånne slemme innlegg? Egler på deg en masse blivende mødre som fra før av har dårlig samvittighet! Og for opplysning er det ikke det samme å blåse røyk på en unge, som å røyke når man er gravid. Nå syns jeg du kan gå på et velutstyrt bibliotek og finne deg en skikkelig bok der det nøkternt står forklart om røyking og svangerskap (lærebøker). Og så kan du gjerne flytte deg til et annet forum, evt opprette et som heter "oss perfekte mødre" eller noe sånnt. Her inne passer det seg ikke med dårlig opplyste mødre med total mangel på sosial intelligens. Det er UFINT å komme med sånne utsagn rett og slett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...