Gå til innhold

Andre med små gutter?

Anbefalte innlegg

Min gutt var 86,5 cm ved 2,2 år,

og 92,5 ved 2,7 år

Ikke store karen nei.. :-)

Tror han er minst av alle guttene på hans alder i barnehagen. De andre er iallefall 5-10 cm. høyere enn han...

Uff, håper han skyter til.

Men, de vokser jo fra 0-2 år og så i puberteten. Så han kommer til å være liten frem til puberteten.... men er jo ikke sikkert han skyter til da heller, for det er avhengig av når han kommer i puberteten. Kommer han sent i pubertet i forhold til de andre kan han ta igjen noe cm, men kommer han normalt i puberteten tar han ikke igjen i cm. noen ting.... Ja ja, han er så søt atte :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4846210-andre-med-sm%C3%A5-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldste gutten min var lavere når han var 2 år og 4 mnd

Han var da ikke mer enn 82,5 cm.

Men han er fremdeles veldig lav for alderen og har vært til utredning på barneklinikken.

Har beregnet høyde på han til ca 160-165 cm.Så han blir ikke store karen.

Men han har aldri blitt mobbet eller terget for det og bryr seg ikke selv.

Han sier han vil heller være lav en å få vekst hormoner.

Han har mangen venner og fungerer bra i dagliglivet.

Men vi er lav både jeg, pappaen og 2 av søstrene.

Gutt nr 2 hos meg har en annen far men han var ikke mer en 84 cm på 2 års kontrollen,

Nå er han 2 1/2 år og har blitt 89 cm.

min lillebror var ganske liten av vekst da han gikk i barnehagen og på skolen. alle var ca 1 hode høyere enn han,han fikk tatt røngten av hånden for å se hvor lang han kom til å bli, ca 180 vart det sagt. plutselig en dag på ungdomskolen skøyt han i været og 183 har han blitt.

min minste gutt var 88 cm på 2 års kontrollen nå 3 mnd etterpå er han 95 cm. han er veldig tynn så han ser mye mindre ut enn hva han er.

han har vært ganske liten hele veien frem til nå

Min var 86.5 og 12kg ved 2års kontroll, det var akkuratt på den midterste streken i kurven hans, han følger gj snittet, og helsesøster sa det var de andre som lå over kurven, vekta og høyden hans er helt riktig mot hverandre, så jeg tenker ikke at han er liten, bruker jo 92 i klær og følger riktig klesstr.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...