Gå til innhold

April: Noen andre på "overtid"?


fru <3

Anbefalte innlegg

Da er jeg på overtid... hadde termin i går 22. april. Har hatt mye kynnere, og ei lang natt med 6 min. mellom riene, men så gav det seg utpå morrakvisten og jeg sovnet .... Venter nr. 3, nr. 1 ble født to uker før termin og nr. 2 ble født 10 dager på "overtid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sivk:)

 

Er også på overtid, termin samme dato som deg.

Har gått i flere uker med nedpress og alt av vondter, men nå er jeg så lei av å bli "narret" av min egen kropp, og så sliten av å gå å ha vondt, at jeg har slutta å tolke alle vondtene:(

Blir bare skuffa når det ikke setter orntlig igang.

 

Vet bare at hodet til lillegutt IKKE er festa enda!

1 gangs jeg da...

 

Er i godt humør alikevel, og sender deg masse fødestøv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er også på overtid, hadde termin den 18 og er fryktelig tung og lei. Nå kommer strekkmerkene også gitt. Jeg som hadde klart meg så lenge uten...Har hatt vonde kynnere eller falske rier i snart to uker. Har sluttet å tolke disse vondtene jeg også...Det er bare å smøre seg med tålmodighet. Ser ikke ut til at noen av kjerringrådene virker heller....Forrige uke ble jeg tom strippet av jordmor, men det ga ingen resultater det heller desverre.

 

Lykke til videre jenter! Vi får bare holde ut. Godt å høre at vi er flere i sammen båt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr. 3 og hadde termin 18 april også. Skal ringe legen i morgen for ny time dersom jeg ikke får i løpet av natten noe jeg tviler på.

 

Er egentlig ikke lei, nyter det å være gravid og kjenne spark og hikking fra den lille. Men gleder meg til å kunne gå turer uten at bekkenet stopper meg etter maks 10 min.

 

Nr. 1 er født 4 dager over og nr. 2 3 dager før så ser ut til at denne her er en liten luring som trives for godt i mammas mage.. :-)

 

Lykke til alle dere andre som går over.. og gratulerer til dere som har fått..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Jeg er 10 dager over terminen i dag.

Holder fullstendig på å miste alt som heter tålmodighet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg igjen.. Har vært hos jm i dag, hun syntes jeg så "fødeklar ut" hva enn nå det skal bety. Jeg er fødeklar da, veeeldig i grunn. Hodet var enda ikke festet, men lillegutt hadde "seget ned" siden siste kontroll.

Nesten litt skummelt at kynnerne liksom har gitt seg litt, men det var normalt i følge jm. Fikk ny time neste uke, som jeg håper jeg slipper å benytte meg av.

Prøver å være ved godt mot og å planlegge dagene mine, slik at det ikke skal bli "bare venting og kjenning".

Jeg er i fin form, bortsett fra at nattesøvnen ikke er så god, delvis pga. kynnere og delvis pga. at det ikke er så godt å finne gode liggestillinger på tross av tre store puter som jeg flytter rundt på.

 

Her er det vår i luften og vel 15'C, gled dere jenter snart er vi ute og triller våre søte små!!!! Hurra!

 

Lykke til alle overtids-jenter!!

 

Vårhilsen fra hovedinnlegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, over tiden her også, hadde termin på mandag. Skal til jordmor kl 13, håper hun kan sjekke modning og eventuelt strippe meg. Er så utrolig lei av alt. Kan liksom ikke planlegge noe, og holdt på å tørne på mandag fordi hele Sørlandet skulle sjekke om noe var på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjett om! Jeg er kjempeklar!!! hadde ul termin 18. april. Har gått med veldig kraftige kynnere og maserier i 6-7 uker nå. Blir sliten av det. Slimproppen gikk for fire uker siden, men ingenting har skjedd. Bomtur til sykehus hvor jeg ble i fire dager, og kom hjem uten åpning og bebi. Gjett om jeg følte med snytt da... Vi var der pga lang veg til sykehus.

 

Modningsakupunktur har jeg fått en rekke ganger på alle mulige punkt som skal modne, forsterke rier eller fremkalle fødsel, men ikke noe særlig effekt det heller. Livmorhalsen var bakovervendt sist jeg skjekket og da var jeg 4 dager over tida. Kjiipt! Tror liksom det skal skej hele tiden siden det er så vondt, og kynnerene så sterke. Men uansett nå er tiden snart inne.

 

Blir trolig lagt inn neste uke for igangsetting viss ikke no har skjedd innen da. Deilig tanke, ser en ende på det nå. Skal bli godt å slippe alle velmenende kjerringråd fra gud og hver mann! De funker jo ikke uansett, tror jeg har prøvd alt! (untatt avføringsmiddel,ikke anbefalt av jordmor.) Telefoen går til tider varm, og amn kan nesten ikke gå ut, uten at alle skal kommentere hvor stor du er, og herregud har ikke du kommet deg av gårde enda, nå må vi gjøre noe med deg for at du skal komme i gang osv!!!! Dreit lei alt det pjattet og maset der, akkurat som dette er så j... uvanlig! Skulle trodd folk blei helt senile etter at de hadde født selv, har jo gått over tiden mange andre og. Litt frustert om dagen, sorry. Men dere vet hvordan det er tenker jeg:))

 

Gleder med til å se babyen, vet ikke kjønnet heller så det blir spennede!!! Lykke til alle som er på overtid, håper dere slipper å gå alt for lenge dere som nettopp har passert termin.

 

Kos dere så godt dere kan den siste tida:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...