Gå til innhold

Go sommer, da er jeg endelig på nett igjen

Anbefalte innlegg

Ja her har det nemlig blitt sommer, dog bare på kalenderen.

jeg har hatt mye program i påsken med to tantebarn på besøk, fantastisk morsomt og ikke minst lærerikt med en treåring med sterk vilje og en 8mnd gammel som holdt på å få tenner som hørtest best om natta. i tillegg litt internett problemer men nå er jeg her igjen.

gøy å legge merke til at snøfilla og smilet har kommet så langt, og lykke til til dere andre også som jeg ikke har fulgt like godt med.

selv er jeg igang igjen og nå er klarert etter overstimuleringen, og regner med innsetting 5/5 så da rekker jeg kanskje akkurat å ta blodprøve før vi reiser på ferie hjem til Norge og Hellas. er forøvrig veldig usikker på om jeg bør ta meg fri fra jobben etter innsetting da jeg har en fysisk og psykisk stressende jobb, men da blir jeg litt vel lenge borte fra pasientene mine, hmm.... jeg får se.

forøvrig godt å være tilbake!

klem (smhi)

Fortsetter under...

Heia sailor!

Så kjekt å høra fra deg igjen:)

Ja her går det plutselig unna, gitt:) Synes eg har venta veldig lenge på å komma så langt i prosessen, og vips så er eg her!

Setter el.-sprøyta kvart øyeblikk!

Godt å se at du og snart er klar for ny runde! Dette skal gå bra!!!

No har du sikkert fått lada batteria i påsken, og er fit for fight:) Eller det er vel ikkje akkurat avslappande å ha 2 småtroll i hus;)

Godt å "se" deg igjen ihvertfall!

Klem fra

Hei vennen!

Så godt å høre at formen er bra igjen og at første innsetting er rett rundt hjørnet:-) Du blir ruger ei uke etter meg, du - håper vi har mer flaks nå enn ved AIH... Temin i januar høres bra ut!

Klem & lykke til fra

ja formen er nå så som så dessverre, merker at jeg er ganske medtatt etter overstimuleringen men sakte men sikkert jobber jeg meg opp. jobber bare halvt men er likevel usikker på om jeg burte trappe ned helt vi får se. forøvrig etter mine utregninger blir ikke terminen min før i slutten av februar. og ja snøfilla det skal nok gå bedre nå.

og smilet, nei ikke så mye avslapping med to smårollinger i huset men mye morro og ikke tid til å huske på denne kjedelige virkeligheten vi er midt oppi så sånn sett mye godt.

og veldig lykke til denne uken!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...