Gå til innhold

Er el tester til å stole på???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testene er til å stole på,, men ingen regel uten unntak,, det er noen få jenter som ikke får positiv test selvom de har el...

Det er lurt å teste på ettermiddagen, da er man nærmest el tidspunktet...

Lykke til med testing..:0)

Annonse

mm, det er det som er vanskelig med de billige el testene,, man må tolke resultatet.. Så hvis dette skjedde deg hver måned, ville det altså si at du måtte tolke den sterkeste "svake" testen din som positiv..

Med de billige testene har det også litt å si NÅR du tester har jeg funnet ut.. Det er best å teste på ettermiddagen...

Men hvis man ikke får positiv el test med billig testene, så er det lurt å gjøre som deg - kjøpe seg en CB digital el test..

Men for oss andre, som tester ofte, og som den billige varianten fungerer fint på - vi kan spare noen kroner på å kjøpe den billige varianten..

jeg velger og ikke stole på el-testene jeg,

får aldri pos svar uansett når jeg tester.

har prøvd både billig-tester og cb.

men nå skal jeg til legen 12. mai, så da

finner jeg vel kanskje ut av det etter hvert.

men tror de skal jo være ganske sikre.

lykke til med jakten!!

Denne pp har jeg prøvd el tester fra billigtester for første gang. Testet 2 dager på rad. Det står i bruksanvisningen råd om når jeg skulle begynne å teste. Jeg begynte å teste før det som sto på bruksanvisningen, for jeg måtte jo bare prøve da jeg fikk dem i postkassa :o) Det var bra for jeg testet positivt før den dagen det sto jeg skulle begyne testingen. Kan jo ha noe med denne månedens syklus. Kommer til å teste litt før det som står senere også.

Fulgte Loise 1pp sitt råd om å teste på ettermiddagen. Kommer til å bruke disse testene og teste på ettermiddagen de neste pp også, hvis jeg ikke slipper da :-)

Glad for jeg valgte å prøve testene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...