Gå til innhold

Hva kan deres gull på tre mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan babyene deres på tre mnd? Og hvor mye sover de ca på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille gutt kan rulle fra rygg til mage, nettopp lært det:-)

Han smiler og er kjempeblid hele tiden. Ligger mye med bena opp i været og elsker å denge til lekene på babygymen sin. Sover vel ca fire- fem timer på dagtid tenker jeg.

Skrevet

Min gutt på 3 mnd sover vel gjennomsnittlig 5-6 timer daglig. Litt forskjellig. Sover som regel en lengre lur i 11 tiden og kortere lurer etter måltidene.

Han smiler masse og pludrer med oss. Spreller villt med bein og armer.

Liker ikke å ligge på magen, men rullet rundt i dag( ubevisst) fra mage til rygg.

Han griper ikke etter ting enda, men putter hendene sine i munnen hele tiden.

Føler ikke at han kan så mye enda:)

Skrevet

Jenta mi legger seg over på sidene selv, men ikke over på rygg eller mage enda. Hun ligger derimot mye på magen og har i det siste begynnt å "reise" seg på armene så hun kommer høyere opp med hodet;) Hun ligger også mye med bena opp i været å denger til lekene sine! Smiler utrolig mye og babbler hele tiden:)) Når vi gir henne en finger å holde i på hver hånd prøver hun å sette seg opp - med stor stolthet og stas når hun endelig kommer opp med litt hjelp. Har bitering hun tygger på hele tiden og sikler no alvorlig! Hun sover omtrent 4-5 timer daglig hun også... Og sover HELE natten :-D Hun er 3,5 mnd.

Skrevet

Snuppa mi bruker også armene..men hun har alltid vært sterk i rygg og nakke. Elsker å ligge under babygymen og denge til lekene der. Hun kan ligge alene og leke og bable i over en halvtime. Putter også hendene i munnen hele tiden og slever MYE. Hun liker IKKE å ligge i armene,da blir hun sint, hun vil sitte, ( får ikke lov da;)

Hun prøver å rulle fra rygg til mage, men er ikke helt rundt enda.

Hun er Veldig blid og glad, og maser i vei. Sover ikke så mye maks tre timer på dagtid, men sover fra 20-00 til mellom 0800 til 0900 med et lite måltid mellom 0500 og 0600..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...