Gå til innhold

Hva kan deres gull på tre mnd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min lille gutt kan rulle fra rygg til mage, nettopp lært det:-)

Han smiler og er kjempeblid hele tiden. Ligger mye med bena opp i været og elsker å denge til lekene på babygymen sin. Sover vel ca fire- fem timer på dagtid tenker jeg.

Min gutt på 3 mnd sover vel gjennomsnittlig 5-6 timer daglig. Litt forskjellig. Sover som regel en lengre lur i 11 tiden og kortere lurer etter måltidene.

Han smiler masse og pludrer med oss. Spreller villt med bein og armer.

Liker ikke å ligge på magen, men rullet rundt i dag( ubevisst) fra mage til rygg.

Han griper ikke etter ting enda, men putter hendene sine i munnen hele tiden.

Føler ikke at han kan så mye enda:)

Jenta mi legger seg over på sidene selv, men ikke over på rygg eller mage enda. Hun ligger derimot mye på magen og har i det siste begynnt å "reise" seg på armene så hun kommer høyere opp med hodet;) Hun ligger også mye med bena opp i været å denger til lekene sine! Smiler utrolig mye og babbler hele tiden:)) Når vi gir henne en finger å holde i på hver hånd prøver hun å sette seg opp - med stor stolthet og stas når hun endelig kommer opp med litt hjelp. Har bitering hun tygger på hele tiden og sikler no alvorlig! Hun sover omtrent 4-5 timer daglig hun også... Og sover HELE natten :-D Hun er 3,5 mnd.

Snuppa mi bruker også armene..men hun har alltid vært sterk i rygg og nakke. Elsker å ligge under babygymen og denge til lekene der. Hun kan ligge alene og leke og bable i over en halvtime. Putter også hendene i munnen hele tiden og slever MYE. Hun liker IKKE å ligge i armene,da blir hun sint, hun vil sitte, ( får ikke lov da;)

Hun prøver å rulle fra rygg til mage, men er ikke helt rundt enda.

Hun er Veldig blid og glad, og maser i vei. Sover ikke så mye maks tre timer på dagtid, men sover fra 20-00 til mellom 0800 til 0900 med et lite måltid mellom 0500 og 0600..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...