Gå til innhold

Februar: Når skal dere ha dåp eller navnefest??


Puselure

Anbefalte innlegg

Vi skal døpe Vetle 28 mai i samme kirken som jeg er døpt, konfirmert og vi giftet oss i sommeren 2002. Vi skal ha samme presten som da vi ble gift;o)

 

Min søster med samboer og mannen min sin bror med samboer skal være faddere. Vi tenkte å bære selv.

Vi serverer sodd til middag, og skal ha selskapet hjemme hos oss. Vi blir vel ca 18 stk tenker jeg.

Hvordan skal dere andre gjøre det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt dåp vi,hadde den 9 april samme dato som storesøster ble døpt,for 4 år siden:)Vi var 24 stk og vi hadde den på samme hotellet som m stresøs,hadde koldtbord,med varm og kald mat,der alle finner noe de liker,både store og små:) Et vennepar av oss,og broren min og hans samboer var faddere. Og den eldste av mine tantebarn(17år)og sambos søster,(15år)var gudforeldre. Hadde en meget vellykket dåp,med masse kjempe fine gaver:)Lykke til! Værnes kirka dere også el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp den 25.mai vi. Mona har blitt ganske gammel da, men med tilreisende familie etc så ble det først da det passet.

Dåpen blir i Strindheimkirka i Trondheim og det blir bestefar som skal døpe henne - det blir stas det!!

 

Hos oss blir det enkelt koldtbord og så kaker og kaffe. Tror vi blir rundt 25 stk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre skal døpes nå på søndag, og det blir hos mine svigers. Passa så bra med den helga siden mandagen er fri - litt lettere å reise da. Vi skal ha koldtbord og blir ca 30 stk. (stor familie!!) Gleder oss veldig!!!

Det blit tanter og onkler som skal være faddere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt dåp, 1. påskedag.

 

Kirken kl 16, kaffe og kaker - og avsluttet kvelden med kveldsmat (spekemat).

 

Innmari koselig, og lite stressende :)

 

Mamma og pappa var faddere, og mannen min sin søster og mann.

Vi var 20 stk totalt, besteforeldre, tanter/onkler og søskenbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabel ble døpt 23. april! Det var 8 dåps barn:) Gikk kjempe bra ikke noe hyl frøkna i kirken eller festen etterpå! Vi hadde koldtbord og kaffe kaker etterpå vi var 21 stk. Søstern min var gudmor og broren til samboern, kusina mi og mammaene våres var faddere!

Veldig velykket! Vi hadde det hos mine foreldre for dem har stor plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp 25. mai. selskapet feires i kirkestua i kirken. ettersom dette er kr. himmelfartsdag er det ikke kirkekaffe så da passet det godt å leie kirkestua.

Kjolen har vi fått låne av en venninde, lua skal vi bruke den min mor sydde til meg når jeg ble døpt.Kyselignende sak.

Her blir det enkel servering snitter og kaker.Blir 23 hvis alle kommer

(inkl.7 barn)+dåpsbarnet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp og bryllup på min bursdag lørdag 6. mai. Det er tre ting på engang. Blir spennende. Både gruer og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til det hørtes spennende men litt stressende ut!! Håper dere får en kjempe flott dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha kombinert dåp og bryllup 8 Juli.

Da i samme kirke som vi begge ble konfirmert i.

Og snuppa døpes på samme dato som jeg ble døpt på, og i samme kjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...