Gå til innhold

Fikk før termin forrige gang, stor sjanse for at det blir slik nå også?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk 11 dager før termin foririge gang og er innstilt på å få før termin også denne gangen, kanskje veldig dumt...

Eller er det stor mulighet for at jeg vil få før termin også denne gangen???

Er litt lei allerede og har termin 30.05.. litt tidlig å være lei..noen andre?? Har jo enda to uker til på jobb..

Fortsetter under...

Jeg fødte 10 dager før termin første gang og 11 dager etter med nr 2.

Prøv å stille hodet ditt inn på at du ikke kommer til å føde før, ellers skal jeg love deg at de siste ukene blir sinnsykt lange dersom du skulle være så uheldig å føde etter termin denne gangen.

Krysser fingrene og håper du slipper å gå over, DÉT unner jeg ikke min verste fiende!!!!

Med førstemann var jeg veldig innstillt på å føde før termin, så de siste ukene gikk veldig treigt og jeg var rimelig utålmodig. Fikk da en sønn 12 dager over termindato. Denne gangen forbereder jeg meg på 14 dager overtid, tror nok det er sunt for tålmodigheten min, og ikke blindt fokusere på termindatoen.

Annonse

Heisann:)

Fikk 4uker før tiden med førstemann og 3uker før med andremann. Nå venter jeg i spenning på tredjemann....har 4uker igjen nå. Lege og jordmor forventer, som jeg, at jeg får før tiden....to uker kanskje? Det hadde vært deilig....babyen er jo ferdig da, og jeg er sååå lei*smiler* Har jo aldri gått den siste mnd før og jeg har en krabat hjemme som driver å lærer å gå...med en mor som ser ut til å gå på puter pga vann i beina.....neidu....skal bli godt å bli ferdig etter å ha vagget i to år:) Håper bare jeg slipper å gå over....ikke for annet enn egoistiske grunner selvfølgelig*S*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...