Gå til innhold

September: Kjenner alle den lille sparke?


Gladpia og Adrian 21.08.06 :o)

Anbefalte innlegg

Jeg er 20+0 i dag.. Jeg tror ikke jeg kjenner så mye enda.. hmm.. var på ul forrige uke. Alt er jo bra..:o) men, lurer bare på om det er jeg som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det slik jeg også. Er i uke 22 og kjenner bare noen små bevegelser av og til. Håper det snart kommer mer jevnlig. Vet at alt er i orden, men jeg vil gjerne kjenne liv hver dag....blir litt mer avslappet av det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjente jeg liv for første gang! Er 18+5 uker.

Kjente det før jeg hadde stått opp på morningen i dag. Kanskje lettere når man ligger på ryggen....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent liv nå (i går) med et lite forbehold.

Etter hva andre mer erfarne sier, så virker det som om det er liv jeg har kjent. Kjente mer som små dunk nederst i magen.

Tror nok ikke du skal bekymre deg for at du ikke har kjent noe enda.

Noen kjenner det nesten igenting i løpet av snangerskapet.

Kommer også an på hvordan livmoren din ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!jeg er 18+ 5 åer ike helt sikker. det er så mye action i magen min fra før at jeg kjenner ikke forskjell... håper oxo på å kjenne noe konkret snart:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beroligende å høre at andre har det litt som meg :o) Jeg kjenner også til tider annen aktivitet i magen enn d jeg har hatt tidligere.. men, kan ikke si at det er spark :o) minner mer om luft i magen.. hehe.. lyst å kjenne mer.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner somregel noe hver dag. Sånn har det vært de siste to ukene. Men ikke så veldig tydelige spark. Morkaka mi ligger på forsiden, så den fungerer jo som en støtpute. Igår kjente jeg ingenting og ble plutselig litt bekymra, men imorres var han våken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg runda 20 uker i dag, og har kjent liv siden jeg var 18+1. Det begynte svakt, så svakt med en sånn "boble som sprakk" følelse, etter det kjentes det mer ut som "leamus". Har kjent det hver dag siden, men det er fortsatt svakt og kan komme når som helst, altså ikke regelmessig! Det kjennes mest ut som små "dytt" i magen, jeg er ikke i tvil om hva det er ihvertfall! Gled deg, det er supergøy :-D

 

Men som trøst kjente ikke venninna spark før hun var godt og vel 22 uker på vei.... Er jo ikke alltid man skjønner hva det er ;o) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morkaka mi ligger også på forsiden, så det er nok derfor jeg kanskje ikke har kjent noen kraftige spark,men mer som en fisk som spreller inni der sånn av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21+2 og har kjent gutten min sparke i noen uker nå. Den siste uken har mannen min fått kjenne det også. Det er sååå koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner spark daglig,ganske bra "trykk" til tider.Morkaka ligger på baksiden. Er 20+6 idag og kjent det i ca 3 uker. Gled dere som ikke har kjent noe enda,det kommer! Helt utrolig følelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting, men hadde leamus en gang i uke 17 eller noe. Er nå 21 + 4 men har forliggende morkake. Har kjent etter liv siden uke 11, så jeg må innrømme at jeg begynner å bli utålmodig. Det rare er at jeg kan se/kjenne at babyen ligger på ulike steder, men kjenner altså ikke at den flytter seg. Prøver å fortelle h*n at det ikke er noen vits i å være så sjenert for mamman sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingen ting. Jeg er idag 19+4. Var på ultralyd i forrje uke og så at alt stod bra til med den lille jenta vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner masse hver dag, har kjent liv siden ca uke 17, er 21 + 6 idag. Fikk beskjed av legen at det er helt individuelt om man kjenner liv eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heja. har kjent liv siden uke 15;) og denne lille karen her den er aktive den. den har til og med en egen favoritt sang som den alltid begynner og danse til og da kjenner eg det ganske godt.hehe black eye peas - pump it sangen.god musikk smak har han no i hvertfall ;) er 19 uker på vei nå.men det begynner og gå veldig mye opp og ned om eg kjenner noe. var på ul i går og legen sa han var ganske sprellen og aktiv. og det var han også i uke 11 når eg var på ul da. hehe. ganske livlig kar inni meg.kos det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner det veldig godt nå! Samboer kjenner det også.

Helt opp til navlen har jeg kjent den lille spenne til :-) Kjempeherlig!

Men det er jo forskjellig, jeg er annengangsfødende og mange sier at en kjenner det tidligere da. Jeg kjente liv i uke 14 el femten dette svangerskapet.

Skal på ultralyd 2.mai. Er så spent på om alt er bra inni med en lilkle! Og ikke minst lurer jeg på kjønnet! Juhuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...