Gå til innhold

Ville Villemo ;) 29.08.06

Anbefalte innlegg

Hallo du! c",)

Ikke så lett å få kontakt med deg gitt... Nå har jeg sendt deg mail tre ganger, men de kommer bare tilbake altså... Har sjekka og dobbeltsjekka adressa, men et eller annet er selvfølgelig gærent. Jaja, får sette inn et innlegg til deg her da, så vet du ihvertfall at det står til liv!! :-)

Håper dere har hatt en fin helg og at det ble en hyggelig bursdagsfeiring i går! =D Vi har bare kost oss i helga og tatt livet ganske så med ro. I går var minsten og jeg på loppemarked og da fikk jeg kjøpt meg noen bøker og noen klær til han + noen til meg. Kan faktisk finne veldig mye fint som ser nesten ubrukt ut, men noe kan jo være forholdsvis suggete også da... Så en genser som egentlig var litt fin, men ved nærmere ettersyn var den full av flekker og da er det bye, bye for min del... Var ute og lekte med minsten i flere timer på ettermiddagen og fikk raket og ryddet litt også og så hadde vi årets første grilling på kvelden. Mmmmm... =)

I dag har jeg jobbet litt med noen oppgaver og så har vi vært i bursdag hos en kusine + min farfar. De har med et par dagers mellomrom og slår gjerne dagene sammen og det er jo igrunn greit det da. Gullet oppførte seg helt eksemplarisk og det var deilig. Han gjør som regel det når vi er borte sånn, sikkert fordi han får så mye oppmerksomhet, så det er ikke noe farlig å ta med han. Ble en time forsinket med leggingen da, men det er ikke noe problem så lenge han oppfører seg greit. Hadde han bare vært grinete hadde det jo blitt noe annet... Jeg for min del spiste litt for mye kaker, så nå må jeg få i meg et par knekkebrød før jeg legger meg. Trenger noe ordentlig i magen kjenner jeg....

Ellers er det full rulle der inne (i magen altså...) og i går kveld var det så mye liv og røre at det nesten ble litt ekkelt. Skikkelig halloi med sparking og kaving rundt hele magen... Klarer ikke å se for meg at det er en liten baby som gjør det altså, det går bare ikke!!!

Håper vi får til å snakkes om ikke så lenge igjen, det hadde vært veldig hyggelig! => Nå må jeg spise og så må jeg komme meg i seng. Har begynt på en ny bok og er bare nødt til å lese litt før jeg sovner... ;)

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4844433-ville-villemo-290806/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Så hyggelig å høre fra deg igjen. Tror du og jeg har endret nettvaner helt jeg. Vi er jo aldri her inne samtidig, men jeg sitter vel kanskje mer på dagtid enn det du gjør. Vet ikke. Skal du sende meg e mail, tror jeg ikke hotmail adressa funker. Sender du til [email protected] Så skal du se at den går igjennom ;)

Helga her har vært kjempe fin. Synes i grunn at helgene har blitt enda mer enn bonus nå når jeg er sykemeldt. Kjeder meg jo sånn på dagtid når jeg er hjemme alene så all den action som barnehelg medfører er bare positivt.

Lørdag formiddag var vi på tivoli, men det var mest for å se. Poden her er veldig tøff i trynet og veldig lite tøff når det virkelig gjelder. Så det ble mest bare å gå rundt og se på alt, men det er jo koselig det og. Så dro sambo på fest, mens jeg og poden redde opp senger og styrte bare værre til veninne middagen. Ble en kjempe koselig kveld og natt til tross for at jeg bare drakk Farris. Følte meg likevel ganske så uggen da jeg sto opp etter bare 4 timers søvn for at de andre skulle få sove. Så poden og jeg laget frokost, leste og så barnetv i nye 4 timer før de andre sto opp. Jaja, det er vel sånn det er.

Ellers så er været her bare helt fantastisk for tiden. Det er sol hver dag og snøen er borte. Er dessverre bra skarp luft enda, så jeg har selvfølgelig klart å bli skikkelig forkjøla. Tett i nesa og snørrete, pluss vondt i halsen. Så her sitter jeg da med munnen åpen for å få oksygen og drikker vann. Blir jo så tørst og tørr i munnen av å sitte sånn. Håper det går over snart ;)

Nei, vi får se om vi ikke kan få møttes igjen på msn. Er jo bare så koselig. Hyggelig at du posterte melding her i hvertfall da.

Ta vare på deg selv, så snakkes vi.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...