Gå til innhold

Noen fra HIST her??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som studerer på Hist her som er gravide eller vil bli???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg studerer på Hist og venter barn i midten på september.. enn du? :o)

hva studerer du?

Skrevet

Jeg studerer også på HiST, og har termin 29.august :o)

Skrevet

Artig.. :o) hva studerer du? jeg går 2 året på barnevernspedagog.. Som du ser så har jeg termin 12 sept.. :o) Bor du i Trheim?

Skrevet

Jeg går 1.året på lærerskolen. Bor i Tr.heim ja :o)

Ikke langt mellom våre terminer da :o)

Skrevet

Arti.. :o) er du med i terminklubben for september? Tenker du å ta permisjon fra høsten av? Det skal jeg.. :o) Gleder meg masse.. Hadde siste dag med undervisning før eksamen i dag. Skal bli godt å bli ferdig..

Hvor kommer du fra og hvor gammel er du? Maser jeg :o) Jeg er 23 år og kommer fra Levanger..

Skrevet

Hei!

Hører til under august jeg da :o) Skal ha permisjon fra høsten av, og ser frem til å være hjemme sammen med babyen et år! Har vokst opp 2 mil sør for Trondheim, men har bodd her i byen mange år nå. Er forresten 24 år. Blir 25 litt etter at babyen er født :o)

Skrevet

Helt fjern, selvsagt hører du til under augustklubben :o) Hvilken helsestasjon hører du til? jeg hører til strindheim.. når babyen kommer, hører vi vel Lilleby :o)

Hvordan er formen din? jeg er i god form.. har ikke vært kvalm en dag så langt, kjempeheldig :o) Har kun litt vondt i en hoft, men, ellers er det veldig greit :o)

Skrevet

Jeg går også på Strindheim helsestasjon, jordmor Bente Müller. Formen har vært veldig bra, var litt småkvalm om kveldene i starten, men aldri så kvalm at jeg kastet opp da. Akkurat nå er jeg forkjølet, og ikke i toppform. Blir vel frisk snart. Blir uansett godt med langhelg :o)

Skrevet

Ikke no gøy å være sjuk.. Håper forkjølelsen gir seg raskt!:o) Jeg har jobbhelg, - hadde vært godt med fri..

Ok:o) min jordmor er Ingebjørg Ns.. Har vært der kun en gang. Da var det gruppekonsultasjon. Skal faktisk til jordmor på tirsdag:o) På torsdag skal jeg på enda en ultralyd, den lille lå så rart at hun ikke fikk sett hjertet/nyrene så godt.. Gleder meg til å se den lille igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...