Gå til innhold

Noen fra HIST her??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arti.. :o) er du med i terminklubben for september? Tenker du å ta permisjon fra høsten av? Det skal jeg.. :o) Gleder meg masse.. Hadde siste dag med undervisning før eksamen i dag. Skal bli godt å bli ferdig..

Hvor kommer du fra og hvor gammel er du? Maser jeg :o) Jeg er 23 år og kommer fra Levanger..

Annonse

Helt fjern, selvsagt hører du til under augustklubben :o) Hvilken helsestasjon hører du til? jeg hører til strindheim.. når babyen kommer, hører vi vel Lilleby :o)

Hvordan er formen din? jeg er i god form.. har ikke vært kvalm en dag så langt, kjempeheldig :o) Har kun litt vondt i en hoft, men, ellers er det veldig greit :o)

Ikke no gøy å være sjuk.. Håper forkjølelsen gir seg raskt!:o) Jeg har jobbhelg, - hadde vært godt med fri..

Ok:o) min jordmor er Ingebjørg Ns.. Har vært der kun en gang. Da var det gruppekonsultasjon. Skal faktisk til jordmor på tirsdag:o) På torsdag skal jeg på enda en ultralyd, den lille lå så rart at hun ikke fikk sett hjertet/nyrene så godt.. Gleder meg til å se den lille igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...