Gå til innhold

Oktober: Skulle ønske at det ble sommer snart..


Kanutten & småen + Lucia

Anbefalte innlegg

at jeg gikk rundt med struttende mage og at alt var bra med den lille i magen!!! Da kunne jeg begynt å shoppe til babyen kommer og virkelig få kjent på følelsen av at jeg skal bli mamma.. :)

 

Jeg klarer fortsatt ikke helt å slappe av og tro at alt skal gå bra..

På torsdag skal jeg til jordmor for første gang og håper så inderlig at jeg får høre hjertelyd. Jeg har aldri vært gravid så lenge som nå og er livredd for at noe skal gå galt. Huff, det er ikke lett dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg! Gleder meg vilt til sommer og sol og det og kunne shoppe til babyen. Dette er mitt tredje barn, men jeg klarer ikke slappe helt av enda også trenger jeg masse sol for å kunne tenke posetivt :o)

Dette kommer til å gå kjempe fint for oss begge, tror du ikke det da?

Du har forresten en fin dato, har termin 8.10 selv :o)

Har du vært på ordinær Ul enda? Skal den 11. mai og tror jeg vil ta det mye mer med ro etter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det gikk bra for alle som var gravid..

 

Har ikke vært på ordinær ul ennå, skal 12.mai jeg. Gleder meg kjempe-mye. Og det skal bli fint at samboeren min å skal få se hva som er inni meg. :)

Fant forresten nettopp ut at den lille inni meg er på størrelse med fjernkontrollen til tv`en vår. Det er ganske stort.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det ska bli kjekt me litt varmere vær ute ja...Eg skal på ultralyd 15mai, både gleder meg og gruer meg, er så redd for å få ein dårlig nyhet..Må bare prøve å ikkje tenka så mye negativt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk på hvor deilig det skal bli med sol og varme. Slippe å bekymre seg for om jakka skal sprekke.. :)

Tror det skal bli moro med bikini-sprading også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg jeg også!!

Har så lyst til å ta på meg en fiiin sommerkjole og bare gå rundt å strutte med magen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...