Gå til innhold

April: Soving på dagen.

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg jobber nå i april, får jeg ikke vært her inne så ofte som før, og dermed kan det hende det nylig har vært en tråd om dette, men jeg spør likevel: Sover aprilbarna en eller to ganger på dagtid?

Her i gården sover lillegutt fremdeles to ganger, og begge lurene er fremdeles på 1-1,5 time.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4843921-april-soving-p%C3%A5-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer litt, hun har alltid en hvil på formiddagen som varer alt fra 1 1/2 - 3 timer men hvilen på ettermiddag hopper hun over dersom hun sover lenge på formiddagen. Ellers sover hun stort sett 1 time på ettermiddagen. :o)

vi kjører foreløpig likt som dere, rasko, men er veldig usikker på om vi skal gå over på en. matilde har nemlig begynt å bruke veldig lang tid på å sovne om kveldene, og jeg tror det kan være fordi ettermiddagsluren blir litt for sent for henne. men så er det så fort gjort å legge henne på formiddagen sånn som før, og hun sovner jo også da, men må nok få det til i løpet av sommeren nå i alle fall...

Her har vi sovet en dupp på dagen en liten stund nå. Han sover rundt 12 og sover da i ca 2 maks 3 timer alt ettersom hvor trøtt han er. Men det kommer dager hvor han ikke har fått sove mer enn 1 time og da sover han som regel en liten dupp rundt halv 4..

Annonse

I påsken begynte Tarald å gå mer og mer over til å sove kun èn lur om dagen. Han sover derimot lenger nå enn tidligere; 2-3 timer, men da er til gjengjeld full fart frem til leggetid; )

Det positive er at han er en drøm å legge om kvelden nå - sovner momentant!

Og en annen ting; han har også begynt å sove gjennom hele natta nå(hurra!) Vet ikke om det har noe å gjøre med overgangen til èn lur, men vi klager ikke; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...