Gå til innhold

April: Soving på dagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom jeg jobber nå i april, får jeg ikke vært her inne så ofte som før, og dermed kan det hende det nylig har vært en tråd om dette, men jeg spør likevel: Sover aprilbarna en eller to ganger på dagtid?

Her i gården sover lillegutt fremdeles to ganger, og begge lurene er fremdeles på 1-1,5 time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer litt, hun har alltid en hvil på formiddagen som varer alt fra 1 1/2 - 3 timer men hvilen på ettermiddag hopper hun over dersom hun sover lenge på formiddagen. Ellers sover hun stort sett 1 time på ettermiddagen. :o)

Skrevet

Her driver vi å går over til en soving på dagen.....og da sover hun mellom 2 og 3 timer fra 12 og utover. Syns det er mye greiere med en soving...virker som om hun trenger litt mindre søvn nå for tiden

Skrevet

vi kjører foreløpig likt som dere, rasko, men er veldig usikker på om vi skal gå over på en. matilde har nemlig begynt å bruke veldig lang tid på å sovne om kveldene, og jeg tror det kan være fordi ettermiddagsluren blir litt for sent for henne. men så er det så fort gjort å legge henne på formiddagen sånn som før, og hun sovner jo også da, men må nok få det til i løpet av sommeren nå i alle fall...

Skrevet

Her har vi sovet en dupp på dagen en liten stund nå. Han sover rundt 12 og sover da i ca 2 maks 3 timer alt ettersom hvor trøtt han er. Men det kommer dager hvor han ikke har fått sove mer enn 1 time og da sover han som regel en liten dupp rundt halv 4..

Skrevet

Her soves det to lurer på dagen! Står opp i 6-7 tiden:-(

En lur i 9-tiden og en i 13-14 tiden 1 1/2 på hver lur....

Skrevet

I påsken begynte Tarald å gå mer og mer over til å sove kun èn lur om dagen. Han sover derimot lenger nå enn tidligere; 2-3 timer, men da er til gjengjeld full fart frem til leggetid; )

Det positive er at han er en drøm å legge om kvelden nå - sovner momentant!

Og en annen ting; han har også begynt å sove gjennom hele natta nå(hurra!) Vet ikke om det har noe å gjøre med overgangen til èn lur, men vi klager ikke; )

Skrevet

I hverdagen når Herman er i barnehagen sover han bare en gang, ca. 2 timer. I helgene derimot tar han igjen all tapt søvn og sover 2 lurer a' 2 timer. Helt knekt dakar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...