Gå til innhold

Flere med termin i romjulen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, har ustabil mens,så jeg har termin mellom 18 og 30 desember,etter min utregning. Har selv bursdag 30 desember,håper babyen får en egen dag,hverken min eller en av helligdagene/nyttårs aften..

Fant det ut i går..

Når fant du det ut?

Hei jeg har oxo hatt litt ustabile sykluser pga spotting, så er ikke 100% sikker men rundt 28 26 eller noe men sier 28. Jeg fant det ut 2. påskedag etter noen dager på fjellet uten noe spotting.. Håper egentlig på å få før julaften eller etter nyttår.

Annonse

Mener selv at jeg har termin 15. desember, men ei venninne av meg (som er synsk) mente at jeg ville få barn i november. Har egentlig stor tro til henne siden hun kunne fortelle meg at jeg var gravid tre dager før jeg tok testen...

Jeg sniker meg inn her - har foreløpig termin 31.12, men jeg har ikke vært på kontroll enda, så det er mulig legen sier noe annet.

Jeg har uansett hatt veldig stabile sykluser før jeg ble gravid, så jeg stoler på terminen jeg. Kanskje blir det nyttårsbarnet??

Jeg har to barn fra før, og har gått over terminen med begge to, så jeg regner forsåvidt med at det blir et januarbarn på meg.

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Hei på dere!

Slenger meg på her. Jeg har termin 27 desember. (varierer litt etter hva jeg putter inn av data, men alt er i romjula)

Håper på januarbarn jeg da, men ikke 4.jan for da har jeg bursdag. Kanskje et nyttårsbarn født 00:01??? ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...