Gå til innhold

Tisser ut bleiene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 3 mnd og han tisser ut bleiene på natta. Er litt kjedelig å måtte skifte på senga nesten hver dag.

Jeg har prøvd å gå opp en størrelse på bleiene. Han veier ca 7kg og vi bruker libero 7- 11kg har også prøvd libero baby & go.

Er det noen som har noen gode ideer om hva vi kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart jeg gjør. Jeg har 2 gutter så det har jeg lært.

Skrevet

jenta mi hadde en periode der hun tisset ute av bleien...det var også libero...kom oppover når hun lå på side eller med beine oppe. Byttet til pampers og har ikke hatt problemet siden...d e er mykere på side.

vet ikke om det hjelper....

Skrevet

Hehe! Tenkte nesten det, men måtte jo spørre! :)

(vi gikk en stund før vi fikk det med oss nemlig:))

Skrevet

Min tisset også ut libero bleiene, byttet til pampers de har holdt tett. Er smikk fulle når vi står opp.

Skrevet

hva med å prøve pampers ? jeg hadde samme problem med gutten min og da jeg byttet fra libero til pampers , var problemet over .. har også tre jenter som jeg har måtte bytte til annet merke. da begynte jeg med pampers og måtte bytte til libero , faktisk ..

Skrevet

Vi måtte også bytte til pampers da Guro var ca 3 mnd, pga lekkasje på sidene på bleien. Ser det er veldig mange som har samme erfaring, nesten så Libero burde fått tilbakemelding om det :)

Null lekkasje med pampers så langt, selv om hun sovner på siden etter nattamming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...