Isdronningen Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 -å fy som jeg gruer meg. Dette er til tirsdag, så jeg må grue meg i en hel dag til. Noen som har noen tips til meg? Tenk om jeg får jobben à? Da kommer jeg til å eksplodere av lykke=), men tror ikke jeg får den. Det går ikke ann å være så heldig? Dette var den første jobben jeg søkte på etter permisjonen, og det er vel ikke lov med så mye flaks? Ikke det at jeg tror at jeg ikke er skikket til jobben, for da hadde jeg ikke søkt, men treff ved første forsøk? Hehe.. det er ikke lov. Skriver mere om hvordan det går. Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 så spennende da.. Viktig å tenke litt igjennom hva du vil svare på ulike ting.....tips: se på aetat sine sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøffetøtta Skrevet 23. april 2006 #3 Del Skrevet 23. april 2006 Vær deg selv.. Hvilken jobb er det du har søkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isdronningen Skrevet 23. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 23. april 2006 En lederstilling i en matbutikk.. Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 23. april 2006 #5 Del Skrevet 23. april 2006 Lykke til! Vær deg selv - det er det beste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå