ingru Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Lurer på om det er flere med den terminen, +/- Hvordan er formen? Kjenner dere noe der nede? Litt tidlig å kjenne magen da, hehe. Men noen er jo veldig tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 Joda...kvalmen har kommet sigende de siste dagene. Og er temmelig trett til tider. Lyst å sove...masse! Litt ømhet i brystene. Magen føles som en øm liten bolle helt nederst mot skambeinet. Viser ikke for andre, men kjennes godt inne i dongeribuksa :-) Har termin rundt 11 desember. Hvordan står det til med deg om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingru Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2006 Har følt meg kvalm i et par uker nå. Øm i brystene jeg og, vondt når jeg kommer borti brystvortene. Trøtt er jeg også ja, og kjempetørst! Er det førstemann? 2. mann for meg, har en datter på snart 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken annie Skrevet 23. april 2006 #4 Del Skrevet 23. april 2006 ifølge min hoderekning har jeg termin 10 des. jeg har enormt vondt i brystene. de mp få være helt for seg selv:) er litt uvel om dagen,å blir fort sliten. men har jo en datter på litt over to år,så kan hende det har litt å si å da. Synes jeg har lagt på meg fortere denne gangen enn sist jeg da. Viss de ikke bare er litt Psykisk:) Gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 Hei. Melder meg på her jeg:-) Termin den 10.Desember. Venter mitt 3.barn. Formen er opp og ned. Ikke så mye kvalm, men noe er det. Merker bekkenløsningen allerede. Gruer meg nesten til jeg ikke klarer å snu meg i sengen. Slet fryktelig mye med det de to andre gangene. Magen er ellers veldig oppblåst (låner bukser av min mor så lenge). Puppene verker mye. Det er det første tegnet hos meg når jeg blir gravid, t.o.m. før jeg skulle hatt mens. Har gått opp en str. i cup. Så nå bruker jeg stolt c-cup:-) Gleder meg veldig til luftplagene blir borte, og magen blir mer og mer synlig. Hvor er dere andre i fra? Jeg er fra Aurskog-Høland i Akershus. Ganske nærme østfoldgrensa (3 mil til Askim) Er mor til 2 sønner på 5 og 6 år. Skal bli gøy og gi de beskjeden når jeg kommer over den magiske grensa. De maser jo hele tiden på å få en liten søster eller bror:-) Tror de blir kjempeglad! Håper vi kan holde kontakten fremover vi som er rundt denne terminen. Flere som skal føde på A-hus da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentralstøvsugeren Skrevet 24. april 2006 #6 Del Skrevet 24. april 2006 Hei:) Har termin 2.desember. Har to gutter på 11 og 7 fra før. Har fått god mage allerede, og det kan umulig skyldes maten jeg putter i meg. Er veldig dårlig, og sliter med å spise. Konstant trøtt. Må ha en ettermiddagshvil for å holde ut. Jeg hadde ingen av disse symptomene i de forrige svangerskapene. Er det noen som vet når den værste kvalmen bruker å gi seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mex79 Skrevet 24. april 2006 #7 Del Skrevet 24. april 2006 Henger meg på her jeg også. Har foreløpig termin 11. desember (ut i fra kalkulatoren her på disse sidene) Formen er faktisk ganske så bra. Men har utroooolig ømme bryster, og så så digre de har blitt da.. hehehe.. Jeg er ei ganske lita jente på knappe 50 kg og har aldri hatt noe særlig til pupper - før nå. Nå er de "iveien" hele tiden. Ellers merker jeg veldig godt på matlysten at ting ikke er som normalt. Blir fort sulten, og det er en sultfølelse jeg aldri har kjent makan til, blir nesten kvalm hvis jeg ikke får i meg mat raskt. Og så er det mye mat som ikke smaker noe særlig lenger. Særlig på morgenen. Er ganske så oppblåst i magen og det blir liksom "verre" utover ettermiddagen/kvelden. Da eser magen ut. Det er jo bare luft tenker jeg, men likefullt ganske synlig. Og ellers så er det jo dette med opp en gang om natten for å tisse da. Det har jeg da holdt på med i flere uker nå. Og er vel bare å venne seg til det tenker jeg. Ellers er formen veldig fin. Ikke noe kvalm og ikke noe sånn unaturlig trøtt før kanskje mot kvelden, da slokner jeg gjerne på 1-2-3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marguritten Skrevet 24. april 2006 #8 Del Skrevet 24. april 2006 kom inn til terminklubben- desemberklubben. her er vi en liten gjeng som også skal ha unge i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå