Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Er tildels værhardt i barnehagen til barnet vårt....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Sønnen min har fått en jakke fra Lindex, strl 86,(minste guttestrl, ikke største babystrl) den er vindtett og skikkelig tøff. Den kostet ca 250, kanskje ikke råbillig men heller ikke superdyr. Er ikke så tykk så vet ikke om den er varm nok til ditt barn enda.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 De har kjempefine vindjakker på HM til 179kr, med matchende bukse.
Gjest Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 skogstad sine er bare helt topp, de er ventilerende ( veldig viktig) vinntette og vanntette koster ca 450 tror jeg...og det er faktisk ikke svindyrt for en fantastisk jakke :-)
Gjest Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Polarn O Pyret har vindtette fleecejakker. 345,- koster de. Jeg vet ikke hva som sees på som rimelig for deg, men vi hadde denne i fjor og har akkurat kjøpt lik en nå i vår. Veldig fornøyd. De fås i mange friske farger (ensfarget).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå