Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 får ikke jenta mi på 6 uker til å rape:( så frustrert nå for hun har så luft i magen og gråter og gråter på kvelden fordi jeg ikke fått henne til å rape hele dagen... problemet er ikke tekniken,der er alt som det skal.stryker "dunker" svakt i rompa.skifter stillinger alt.. problemet er at hun sovner når jeg har matet henne..og da kommer det aldrig noe som heltst for da sover hun jo! får dere det til selvom barnet sovner ved puppen?
*Lissi* Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Nei, sovner han får jeg han ikke til å rape. Kjøp minifom på apoteket, og se om det hjelper. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 kanskje du kan få henne til å "proppe" i steden, ved å bøye opp beina hennes når hun ligger? bare en tanke, er jo samme hvilken vei lufta kommer, bare den kommer?!
Gjest Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 Hadde samme problemet vi, men det ble bedre.. VI løste det til slutt med at vi tok jevnlige "sykkel-turer" ved å gå med bena hans i lufta, 5 - 10 min om gangen. Han prompet masse og det så også ut som han likte det. Var han våken smilte han og om han egentlig skulle sovne tok vi det litt saktigere og da sovnet han, prompete ) Lykke til!!!
tara Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 jeg hadde også det problemet, men så begynte jeg å gi han minifom å da skal jeg si han rapte ja:))
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 hmm vi gir minifom vi og.ikke merka bedring:(
Klumpy Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Litt av samme problem her. Gutten min er snart 7 uker. Jeg har begynt å drikke ammete og det hjelper samt at gutten får fenikkelte før jeg ammer og dette helper også... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå