mamma&piratene Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Hei. Jeg har termin 16. nov, og da er det jo ganske kaldt . Og vurderer derfor å kjøpe en såkallt duo vogn for å få god plass til voksipose. Noen som har noen å anbefale ? Noen som har barn som er født i november og som har noe tips/erfaringer ? Hilsen meg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥sjiga♥ Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 hei med min forige hadde jeg simokombi vogn, det er lenge siden men det var god plass til voksipose i den. jeg har sett litt på basson denne gangen di ser store og gode ut. god plass vet ikke hvordan de er å trille men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 23. april 2006 #3 Del Skrevet 23. april 2006 Vi venter nr 2 i november, og har gått for denne: http://194.103.47.10/Brio/Norge/Simo/Duovogn/Duovogn?ProdID=750 Storesøster på 15 mnd "låner" sportsdelen litt nå, og er kjempefornøyd, utrolig god plass! Hun kan også såvidt ligge utstrakt i bagen til og med (hun er 85cm), så den er meget romslig med god plass til pose hele vinteren!! God fjærling er det også...slet litt med Teutonia`n vi hadde til nr1, da dn var så hard at det var umulig å bysse henne i søvn eller trille på ujevnt underlag... Som vogn nr 2 vil nok lillebror/søster overta storesøster sin OTH UJ...veldig fornøyd med den for litt større barn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolipop Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 hadde basson duovogn til min første, og var kjempefornøyd. Veldig god plass, og vi bruker den enda(han er 2). Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå