Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i gang med første prøverørsforsøk, snart ferdig med sprøyter, håper det kan bli noe å hente ut nå til uka! Jeg har hatt mye vondt i hodet siden jeg startet med nesespray (Synarela) og vært kvalm siden oppstart med Menopur. I tillegg veldig trøtt og sliten psykisk. Synes det er ei kjempe påkjenning å gå gjennom dette, er så spent før hvert sykehusbeseøk. Har i tillegg en veldig krevende jobb mentalt og mye stress på jobb, så jeg valgte å kople helt ut for å ta det litt med ro. Tenker at det er viktig at jeg roer ned, investerer tross alt veldig mye i dette forsøket så jeg vil legge tilrette for at det skal bli størst mulig sjanse for å lykkes...

Har nylig begynt å lese på disse sidene, men kan ikke se at noen har skrevet noe om sykemelding. Jeg lurer derfor på om det er andre som er sykemeldt under forsøkene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4842694-bare-jeg-som-er-sykemeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sykmeldt i 14 dager ved første forsøket, men pga påsken takket jeg nei til tilbudet ved forsøk nr 2. Regner med at jeg tar 14 dager neste gang også så jeg er sikker på at jeg har gjort alt jeg kan for at det skal bli et bra resultat.

Så du er ikke alene!

Jeg var sykemeldt i rugeperioden under første forsøk og fryseforsøk.

Reagerer som deg, og på andre forsøket sykemeldte jeg meg 50% under hormonperioden og fult i rugeperioden. Det fungerte bra! Kommer til og gjøre det på tredje forsøket også. Utrolig godt å ta vare på meg selv.

Så du er absolutt ikke alene om å sykemelde deg.

Tror det er viktig å lytte til kroppens signaler, den sier ihvertfall klart fra hos meg.

Jeg ble sykemeldt i 18 dager ved IVF nr 1. Det var godt å ligge på sofa`n, kunn tenke på seg selv og den lille spiren. Nå er jeg igang med ivf nr 2. Er hjemme med datteren min på 9 mnd. Blir derfor ikke sykemeldt, men mannen min tar 2 ukers ferie så jeg får slappet av litt. Lykke til

Heia!

Eg har vel samme erfaring som Snøfilla! Så langt har alt gått uten de store bivirkningane, glad for det ja:)

Men vil legge alt til rette for at egget skal feste seg, så kommer til å be fastlegen om ihvertfall ei ukas sjukemld. i tillegg til de 3 dagane eg får i forbindelse med uttak/inntak!

Lykke til alle sammen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...