Gå til innhold

Hodet festet i uke 30?

Anbefalte innlegg

Jeg var på kontroll hos jordmor på Onsdag og da kunne hun kjenne at den lille hadde lagt seg med hodet ned i bekkenet, videre sa hun at den antageligvis ikke kom til å snu seg før fødselen, den hadde lagt seg til rette og var klar, sa hun. Men jeg er jo bare i uke 30, er dette vanlig? Og betyr det at hodet er festet, eller er det noe annet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4842645-hodet-festet-i-uke-30/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos jordmor på torsdag, og det samme hadde skjedd med meg, hodet var nede i bekkenet, men hodet var ikke festet, er 32 uker.

Hun sa at det var litt tidlig at det festet seg ennå!!! Så det kan jo være det samme på deg...

(jeg er 2 gangs fødende da)...

Jeg tror ikke det har noe å si om hodet er festet eller ikke...man kan føde fortidlig selv om hodet ikke er festet. Tror ikke det man føder tidligere jo "tidligere" hodet er festet.Men jeg vet ikke 100%.

Og hodet ligger klart til å feste seg;) Håper det gjør det med med denne lille pjokken for da slipper jeg å bekymre meg his vannet skulle gå!!!

det har ingenting å si når hodet fester seg... mange føder selvom hodet ikke er festet en gang...for hos flergangsfødenede fester det seg sjeldnere... er bare det at hodet ligger klar i den stillingen, og du vil neppe få setefødsel:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...