Gå til innhold

Da er tiden inne for å trekke seg tilbake.....

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Dere som kjenner meg veit jeg mista i uke 5 på første ICSI forsøk i februar... Nå nærmer det seg dato for ny oppstart... MEN.... etter eget ønske har jeg valgt og legge dette på is.. Sliter med rygg/bekken problemer, og blei forferdelig mer dårligere etter all hormon bruken.. Har vært sykmeldt lenge, og driver nå og kjemper meg tilbake til jobb.. Det er veldig viktig for meg og komme tilbake til denne jobben da den betyr mye for meg...

Prøverør er jo en belastning på kroppen i seg selv, og når den ikke fungerer optimalt blir alt så mye tyngere.. Jeg tenker.. Er jeg så heldig å bli gravid ønsker jeg jo et så godt svangerskap som mulig, og når barnet kommer må jeg jo fungere 100%..

Så nå satser jeg fullt med behandlinger og treninger så skal vi se at helsa går rette veien, og at jeg er klar for nytt forsøk til høsten:)) Trur dette er den beste avgjørelsen jeg har tatt, og er så glad for at jeg har valgt og følge hjertet mitt og kroppen:))

Blir nok ikke inne her så mye som før, men kommer nok innpå en gang imellom....:)

Ønsker dere alle lykke til og tusen takk for en flott og lærerik tid det har vært her.. Jeg kommer tilbake;)

Stor klem fra meg:)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg synes det høres ut som en fornuftg avgjørelse å ta en pause for å ta vare på deg selv. Tror det også vil øke dine muligheter for å lykkes, for å bli gravid! Skjønner veldig godt ønsket om å ta de første mulighetene for raskest mulig å kunne bli gravid, men det er jo ingen mekanisk prosess isolert. Ta godt vare på deg selv, godt å høre at du har fulgt hjertet og kroppen!!

Lykke til på vei tilbake til jobb også:)

Vennlig hilsen 75Nora

Hei

Helt enig med 75Nora.

Synes absolutt avgjørelsen din er bra og fornuftig. Noen ganger føles det nesten som en besettelse å bli gravid, og da tror jeg det er viktig og stoppe opp litt.

Håper du får bygget opp både kropp og psyke til neste forsøk.

Ta godt vare på deg selv :-)

Lytt til kroppen din, det er bra. Behandlingen kan være tøff for kroppen, sp jo bedre den har det på forhånd, jo bedre. La kroppen få hente seg inn igjen så er du klar for nye forsøk siden.

Ønsker deg lykke til.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...