Gå til innhold

Eggløsningstester og økonomi

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har tenkt litt på dette med å bruke eggløsningstester i og med at jeg er i 5. pp for øyeblikket. Denne pp har mannen min og jeg hatt sex annenhverdag (pluss to bonusomganger :)), og jeg tenker at hvis det er to dager i hver pp hvor sjansen for å bli gravid er størst, må vi rent teoretisk ha truffet en av disse. Nå har jeg dessverre begynt å kjenne litt murringer i korsryggen og har IKM ca på onsdag/torsdag, så jeg tror kanskje vi går en ny pp i møte.

Dere som tester- bruker dere ikke veldig mye penger på eggløsningstester hvis dere bruker det hver pp? Jeg synes de var veldig dyre nemlig, men kanskje jeg er gjerrig. Føler at industrien flår oss litt både på el- og graviditetstestene, selv om det er like sikkert som hos legen.

Noen som har synspunkter?

Fortsetter under...

Jeg synes det er helt unødvendig å bruke el-tester så lenge jeg og typen klarer å ha sex annenhverdag. Tror at vi som vil gravide kjøper det som er å få kjøpt, fordi vi er litt desperate etter å få kul på magen. En venninne av meg bruker el-tester hver pp, og jeg skal love deg at det er dyrt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...