Gå til innhold

IKM neste mandag... jeg blir gal av denne ventinga!!!!

Anbefalte innlegg

... jeg er så utålmodig av meg, og denne ventinga tar knekken på meg!!! Får håpe denne uka går fort, mye som skjer da. Tenkte kanskje å teste med en sånn "3 dager før IKM-test" på fredag, og så får vi se hva som skjer. Bør vel egentlig vente til mandag da, men jeg greier ikke å holde meg unna... :)

Noen som føler det likedan...? Dette er UTROLIG nervepirrende... :)

Fortsetter under...

Jeg har IKM på søndag 30.04.. Og dagene de står stille!! *sukk*

Dagene før EL går fortere enn dagene etter EL ja..

Tenkte jeg skulle holde meg til mandag med å teste jeg da.. Men jeg får nå se om jeg klarer det... Jeg vet jo ikke hvor lange sykluser jeg har.

Ble gravid på pilla i nov, hadde MA i februar, og fikk igjen tanta nå 3 april.. Håper jeg har 28 dagers syklus..

Krysser fingrene for oss jeg ;) Masse lykke til!!

*klemme*

ja det er spennende..har ikm nå 29 og er lei av og vente,men er ganske sikker at jeg ikke er gravid på en måte,har prøvd i 8pp nå og hvorfor skal det klaffe nå og ikke tidligere?Hvor lenge har du prøvd?lykke til

Da er det ikke bare jeg som føler at tiden går stille :) :) Jeg sluttet på pillen i desember for å få kroppen til å komme inn i riktig rytme igjen. Vi startet prøving ca 1.april. Så dette er 1.pp. Derfor føler jeg at jeg må dempe forventningene mine, sånn at jeg ikke blir altfor skuffet. Det er vel ikke så mange det klaffer på 1.pp med... så jeg er forberedt på at det kan bli flere pp ja... :)

Men uansett.... det kan jo hende vi er blant de heldige!!

Dere som har IKM ca neste helg.... skal man egentlig kjenne noen symptomer nå - har dere det?? Jeg klemmer på puppene, men ingen ømme pupper ennå ihvertfall - hihi.

(Har 31 dagers syklus...)

Det er jo mange som får det til og klaffe på første forsøk også,stor sjanse viss din syklus er stabilt.

Jeg har jo ikm nå til hælga og jeg har litt vondt i korsryggen og har litt ømme bryster,men det tror jeg kommer av at jeg har prøvd pergo denne mnd.

Vet ikke om det er for tidlig og kjenne noen symptomer nå..mange som ikke merker at de blir gravider også!Får etter en god stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...