*AB* Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 Hva synes dere om navnene: - Atle - Lucas (Finest med c eller k?) - Bendik - Isak - Elias - Vetle - Magnus :-)
Gjest Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Atle- Liker ikke Lukas med k- kjemetøft! Bendik-Liker ikke Isak-Nydelig Elias-helt greit Vetle-Nei! Magnus-Helt greit Lukas og Isak er to flotte navn (-:
*Dubsgirl* Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 - Atle *fint* - Lucas (Finest med c eller k?) *fint.. med c* - Bendik *kjempefint!!* - Isak *fint!* - Elias *fint.. men veldig vanlig syns jeg..* - Vetle *fint!* - Magnus *fint!* fine alle sammen.. liker Bendik best!
LilleBitteliten Skrevet 23. april 2006 #4 Skrevet 23. april 2006 rangerer jeg: Lukas med k! - Det er nok det nydligste guttenavnet jeg vet om!:-) Isak- Det er iallefall på topp 4 over de guttenavnene jeg liker best! Nydelig! Elias- Nydelig det også syns jeg! Magnus- Så utrolig flott navn! Vetle- ikke min favoritt, men det er jo litt søtt også da.. Liker ikke Atle og Bendik i det hele tatt!
Mamma'05 Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 - Atle - liker ikke i det hele tatt - Lucas (Finest med c eller k?) Kjempefint, finest med k - Bendik - ganske fint - Isak - kjempefint - Elias - fint, men er lei av det - Vetle - liker ikke - Magnus - fint, men kjedelig
Gjest Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Atle - er nok ikke så begeistret for det. Lucas - tøft og søtt. finest med c Bendik - er litt tøft, men vet ikke helt om jeg liker det. Isak - kjempefint og koselig navn. Elias - veldi fint Vetle - liker det ikke helt. Magnus - liker det, samtidig som jeg ikke liker det.
Gjest Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 - Atle-Synes jeg ikke noe om, ser for meg det som et litt småharry navn til en i slutten av 30 årene.. - Lucas (Finest med c eller k?)- Er ikke for glad i dette navnet heller, desverre... Men bør isåfall skrives med k; Lukas... - Bendik- Er jeg desverre heller ikke så glad i, synes det er litt småharry og samtidig litt for femi... Litt oppbrukt...Da jeg kjenner mange som heter det. - Isak- Er et fint navn! det er søtt... - Elias- Er også fint, og søtt:) - Vetle- Synes egentlig ikke det er så veldig fint navn. Kjenner en liten gutt som heter det, men synes egentlig det er mer et kallenavn fremfor et "ekte" navn... - Magnus- Er helt greit, dog litt kjedelig... Kjenner litt for mange som heter det. Men kjenner ikke dere mange, er det jo uansett det samme.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #8 Skrevet 24. april 2006 - Atle - liker ikke det navnet egentlig, vet ikke hvorfor. - Lucas - tøfft. Men ikke med c, må være k - Bendik - kjempefint. Liker det veldig godt. Søtt og tøft - Isak - litt for bibelsk - Elias - Kjempefint!!! - Vetle - litt for søtt, blir så teit når han blir stor - Magnus - greit
kardemomme Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 Atle- kjempefint Lucas- ok Bendik- kjempefint Isak- ok elias- ok Vetle- nydelig Magnus- fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå