kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg har samtaletime på kvinneklinikken i morgen på Rikshospitalet, og lurer på om noen har noen tips om hva jeg bør ta opp/spørre om? En ting jeg HELT sikkert skal ta opp er at jeg ikke har fått mensen, er på dag 33 i min normalt 26-28-dagers syklus. Jeg testet negativt på graviditetstest i morres. Jeg blir veldig takknemmelig for alle tips jeg kan få!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4841861-har-noen-r%C3%A5d-om-hva-jeg-b%C3%B8r-sp%C3%B8rre-om-i-morgen-p%C3%A5-kvinneklinikken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
krysser fingre og tær! Skrevet 23. april 2006 #2 Del Skrevet 23. april 2006 Så dumt at det skulle tulle seg til for deg nå! Forstår godt at du ikke klarer å tenke på eksamen når det skjer så mye inni deg nå. Så rart at du ikke har fått mensen, men får håpe du får noen gode svar i morra. Er det ikke slik at man ikke får positivt resultat om man exu? Det kan jo være en av mange muligheter. Vi var inne til samtale i januar, og da dreide alt seg om at jeg ikke skulle stresse. (og jeg som faktisk ikke stressa i det hele tatt!!..) Vi ble presentert for ulike statistikker, som skulle berolige oss, men som heller gjorde meg irritert. Vi prøvde å komme med noen hypotetiske spørsmål om tetteeggledere, dårlig sædkvalitet, endometrise, men legen bare lo av oss og garanterte at alt var ok. Altså, så ille kan det gå. De på kvinneklinikken er helt sikkert 100 ganger mer profesjonelle enn han mannen vi var til (selvom han påstod han hadde behandlet flest kvinner for ufrivillig barnløshet i hele Norge...) Om de skulle begynne å snakke om ting du ikke vil høre på, si ifra eller avbryt med å spørre om andre ting. Dette er din time og det er du som bestemmer hva du vil høre på. Hva du skal spørre om kan være: Hva kan være galt? Få konkrete svar! Noen ting man kan gjøre forebyggende selv? Du selv og mannen.Hvor ofte sex? Kaffe, røyk alkohol? Alle rare spørsmål om pergo.Hva skjer framover? Hvilke tester, hvor lang ventetid? Hva med ivf? Noen mulighet for å sette seg i kø såpass tidlig i prosessen? Økonomiske spørsmål. Desuten bør du kreve å få en invendig ul, for å avkrefte en exu og forhåpentligvis bekrefte en graviditet. Dette ville jeg ønsket å få svar på iallefall, om ikke legen bare lo av oss... Skal mannen din være med? Det vil være en fordel, da dere virker mer seriøse og enige om problemet når dere møter begge. Jeg har på en måte vært gjennom denne fasen, men er veldig spent på hva som skjer med meg videre på onsdag. Får håpe vi kommer et stykke på vei. Ønsker deg lykke til i morra, så får jeg håpe du får mange gode svar av flinke leger og kan begynne å slappe av igjen. Klemmer fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4841861-har-noen-r%C3%A5d-om-hva-jeg-b%C3%B8r-sp%C3%B8rre-om-i-morgen-p%C3%A5-kvinneklinikken/#findComment-4843147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2006 Takk skal du ha for svar! Desverre får ikke mannen min vært med i morgen, han må til Danmark i jobbsammenheng. Det er eneste gangen han må noe sted, og så faller det til i morgen. Det er jo bare typisk da. Jeg syns den gynekologen du var hos høres helt merkelig ut! Selvom ikke du stresser så stresser mange andre, og jeg blir skikkelig irritert av at folk sier man ikke skal stresse. Dette er i aller høyeste grad en stressende situasjon for min del!!! Hadde en lege sagt det til meg som din sa til deg så hadde jeg garantert blitt lei meg, fått skyldfølelse og måttet gå mange runder med meg selv for å riste av meg alle ekle følelser. Jeg har også tenkt tanken på exu. Det er ikke antydning til positive streker på testene jeg har tatt, så dette ser dårlig ut gitt! Er så glad for at jeg skal på sykehuset i morgen! Ha en fin kveld om du leser dette i kveld:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4841861-har-noen-r%C3%A5d-om-hva-jeg-b%C3%B8r-sp%C3%B8rre-om-i-morgen-p%C3%A5-kvinneklinikken/#findComment-4844443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå