Gå til innhold

6 dgr over, intet nytt under solen

Anbefalte innlegg

Hei. Liten søndags rapport fra meg. Hadde håpet så veldig at jeg skulle ha født nå, eller iallefall være på føden...men nei. Har hatt blodig utflod (små mengder) i to dager, så det er nok modning på gang men går langsomt. Hvordane er det med dere andre ventende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4841258-6-dgr-over-intet-nytt-under-solen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, termin i dag. så jeg begynner å vente på ordentlig i dag jeg:-)

Vi håper den lille vil holde seg inne i magen til jenta vår på 16 mnd er blitt frisk... spy og diare på 4.dagen. Er nok over ganske snart, litt bedre i dag virker det som heldigvis.

Så jeg tenker at tirsdag er en fin dag:-) Er kjempeslitenn i hele kroppen, bekkenløsning, vonde kynnere, nedpress og stikkinger i ett sett. Men uansett er det ikke lenge igjen nå, så smører meg med noen ekstra lag med tålmodighet :-)

Lykke til !!!!!!!!

Jeg er fem dager over termn og har hatt uregelmessige rier i tre dager nå. Mest om natta, så jeg er ganske sliten av å ikke få sovet noe særlig. Meen, dette ser ut til å ta tid, så det er vel bare å vente.... Kjedelig!

Lykke til til alle!

jeg skrev en liten hilsen til deg på det innlegget om " å sette igang fødselen"... da jeg var litt sint og oppgitt...

håper DU har det bra.. gleder meg til å høre deg si" jeg tror jeg føder!!!", eller "vannet har gått"

jeg lager bursdagskake til den lille tregingen inni magen...

husk å lese det andre innlegget til deg!!!

Annonse

Neida...her skjer det ingenting. Utfloden har stoppet opp, og murringene i magen og ryggen er sporadiske, svake og neppe tegn på at fødselen er nært forestående.

Hos dere da? Har du noen symptomer nå? Takk for tipset om å ringe ullevål direkte...tenkte jeg skal gjøre det imorgen. Ble bursdagkaken god? Eller dere venter kanskje med å spise den til hovedpersonen gjør entre? ;-)

God kveld til deg!

puttet kaka akkurat i frysen, i tilfelle det er behov for laaang oppbevaring... skjer ikke en prikk her igården bortsett fra økt utflod, og at jeg har vært mye på do (nr2) idag.. tolker jo alt som et ørlite tegn.. men nå har jeg nesten ikke kynnere lenger heller... huffåhuff....

ja, ring dit imorgen!!!!!!!! lykke lykke til... gråt gjerne en skvett i tlf.. jjeg ble helt stum av sjokk og skrekk selv fordi det føltes som en evighet til.. de hører kanskje ikke på tryglede bønn likevel men...

det er vist sv. skaps polikl du må ringe til. kl 0800 og ikke til avdeligen...

tenk nå er det kveld igjen.. kanskje i natt.....!!?

nå ser jeg på en ekkel film på svensk tv2....

jaja my71... kanskje vi ses på fredag? eller allehelst før på avdelingen. jeg skal på a..vi er jo faktisk ikke så langt unna disse babyene våre likevel, selv om det føles sånn..

ha en fin kveld videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...