Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #1 Skrevet 23. april 2006 vi skal gifte oss til sommeren og har begynt å sende ut innbydelsene. jeg skriver begynt fordi vi nå i første omgang har sendt ut til de som bor lengst unna. ellers har vi levert ut til familie og venner her i området når vi har møtt dem og de har kommet hit. alle disse vet om bryllupet og at de er innvitert på forhånd. den ene single tanta til samboer har ikke fått innvitasjonen sin ennå. hun nevnet det i påska og jeg beklagde og sa at hun skulle få den så fort som mulig. Minstejenta her blir 1 år denne uka og hun skal komme på selskap, tenkte det var en kjekk mulighet til å gi ut innbydelsen. hun vet også at hun er innvitert. men så må hun altså da snakke om meg bak ryggen min, om at det er rart hun ikke har fått innbydelsen ennå osv osv...vi snakka jo om det i påska! det var svigermor som nevnte dette i dag. jeg ble litt forundret ettersom jeg snakket med tanta om det for bare 1 uke siden.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 dum tante.. skjønner du blir irritert ja..hadde jeg og blitt;)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #3 Skrevet 23. april 2006 har kjempelyst til å sende en litt spydig sms, men vet ikke helt hva jeg skal skrive. det er på høy tid hun får passet sitt påskrevet denne dama!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå