Gå til innhold

Litt blanda forventninger..

Anbefalte innlegg

Etter 38 pp skal vi endelig få komme inn til utredning nå til onsdag. Siden vi har vært prøvere såpass lenge, er jeg veldig interessert i å få litt fortgang på sakene. Er det noen her som har noen gode råd til hva vi kan be om eller spørre om under timen til utredning for at vi skal komme lengst mulig på kortest mulig tid? Jeg har tidligere tatt noen blodprøver + at jeg har tatt ul, alt tilsynelatende bra. Samboer skal levere sædanalyse nå på onsdag, men hva skal de gjøre med meg? Er det mulig å søke om icsi eller ivf før man er ferdig utredet? Jeg har så lyst til å stille meg i alle køer nå slik at det blir kortere ventetid ved et eventuelt behov.

Er så redd for at gynekologen nok en gang ber meg slappe av og ikke stresse. Sist gang da vi var inne til samtale følte jeg at han beskylte meg for at det var min skyld at vi ikke fikk det til. Jeg fikk beskjed om å være snillere med kjæresten og skryte mer av han, for da ville det bli barn. Samboern min skrøt han bare opp i skyene og nektet for at det kunne være noe galt med sædkvaliteten... Siden vi fortsatt ikke er gravide, har jeg vel ikke vært snill nok med kjæresten da..

Nei nå vil jeg ikke høre om statistikker og melmenende gode råd fra leger og gynekologer. Nå vil jeg ha fakta,og det skal være fakta om oss og ikke om andre som vi blir sammenlignet med. Og så vil jeg ha hjelp!

Som dere kjønner har jeg litt blanda forventninger til sykehusbesøket...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4841025-litt-blanda-forventninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var du igjen, ja!

Du må ikke finne deg i noe tull nå, alle vettuge leger bør skjønne at de skal ta dette alvorlig og ikke komme med sånt dumt pjatt. Men jeg regner med at nå som du skal til utredning så er de flinkere der du skal med å ivareta pasientene sine ved spørsmål om ufrivillig barnløshet. Jeg måtte mase litt før mannen min fikk seg til å levere spermtest, det var ikke bare bare for han skjønte jeg, men det er jo tvingende nødvendig! Han "leverte" hjemme, holdt prøven inntil kroppen på vei til sykehuset for å ikke utsette den for temperatursvigninger etter råd fra min gyn som han var med inn til, og jeg tror han var mer konfortabel med dette enn om han måtte ha prestert på sykehuset. Nå er vi så heldige at vi bor 30 min derfra, så derfor er dette mulig for han- jeg vet jo ikke om din kjære har samme mulighet.

Jeg skal selv på sykehuset i morgen og vet ikke helt hva jeg bør spørre om , men håper jeg får noen tips her inne. Jeg skal rapportere videre når jeg har vært der.

Har ikke fått mensen ennå, helgen har vært tøff, jeg tester negativt på graviditestester og begynner å lure skikkelig på om det er noe galt med meg siden mensen ikke kommer. Er nå 5 dager over tiden. Så sykehusbesøket i morgen er kjærkomment!

Som du kanskje skjønner så blir det ikke noen eksamen i morgen, orker ikke tenke på det, må bare få litt svar på hva som skjer med meg. Dumt, men sånn er det. Er ikke like flink som deg;o)

Jeg ønsker deg masse lykke til i oppløpet til gyn-timen på onsdag, og jeg tror nok at det føles godt etter så lang tid at det skjer noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...