2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 23. april 2006 #1 Del Skrevet 23. april 2006 Æ har fått påvist anti-C (w) på blodprøvene mine!! det vil si at æ har danna antistoffer mot barnet!!æ blir følgt opp med å ta en blodprøve på hver svangerskapskontroll, å hvis det blir noe forandring så kan de vist ikke gjøre noe før barnet er ute uansett!! blir vel å gi barnet blodoverføring!! føler at legen min bagatelleisere når han sier at han aldri har opplevd at noen har trengtes å gjøres noe med!!men ei venninne av min mor sin kusine fikk tvillinger med dette, hvor gutten som kom først fikk blodoverføring med en gang, og jenta venta de litt med, å har av den grunn fått permanent hjerneskade av dette!! uroer mæ mye over dette, men det er ingenting som tyder på at min lille gutt er annet en frisk til nå(er 28+6) men æ syns det er dårlig med informasjon av legen/jordmor om hva dette er!har bare fått beskjed om å ikke tenke på det!! å det at det kan gi hjerneskade fikk æ vite av min mor!! vet jo at de ikke skal skremme oss gravide,men det å ikke si noe om dette syns æ blir dumt!!eller hva??har jo rett på å få vite hva dette er å kan gjøre!!! lurte på om det var andre som har kjennskap til dette? æ er rhesus positiv,vet ikke hva typen er!!kan det komme av at han kanskje er rhesus neg?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4840994-antistoff-cwsamme-som-p%C3%A5-skravlesida/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå